Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКравчук, М. О.-
dc.date.accessioned2021-02-26T17:16:46Z-
dc.date.available2021-02-26T17:16:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послуг / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : монографія / за заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – С. 399-411.uk
dc.identifier.isbn978-966-97985-1-0uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17146-
dc.description.abstractУ ході дослдження з'ясовано, що провідні мережі готелів Києва мають потужні бренди із сильними позиціями на ринку та високою лояльністю клієнтів, що дає готелям значні переваги. У той же час ринок готельних послуг дуже переповнений, щороку з’являються нові гравці, тому важливо постійно вдосконалювати управління брендом. Виділено комплекс перспективних напрямків розвитку бренду готелів Києва: активне використання інтегрованих маркетингових комунікацій; орієнтація рекламної кампанії на запам’ятовування споживачами марки, бренду та орієнтацця на послуги готелю; підтримка лояльності своїх клієнтів, позитивного іміджу компанії через спонсорські дії, акції, розміщення поштових матеріалів у торгових точках; пропозиція нових видів послуг; удосконалення технології та організація розміщення, приділяючи більше уваги кожному клієнту та швидко відповідаючи на будь-які питання, проблеми та недоліки.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectготельuk
dc.subjectмаркетинг послугuk
dc.titleБрендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorКравчук, Марк Александрович-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorKravchuk, Mark-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceУправління стратегіями випереджаючого інноваційного розвиткуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Кравчук.pdf484,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.