Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17317
Назва: Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)
Автори: Зимбалевська, Ю. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Зимбалевська Ю. В. Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу) / Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 16-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17317
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P016-018.pdf74,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.