Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2021-04-08T19:57:17Z-
dc.date.available2021-04-08T19:57:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиці / О. А. Біловодська // Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. – 2021. – № 1 (25). – С. 175-183.uk
dc.identifier.issn2411-4014uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17342-
dc.description.abstractСтратегічна діяльність забезпечення інноваційних процесів, поєднуючи розроблення, безпосереднє виробництво та дистрибуцію нової продукції, спрямована насамперед на вдосконалення продуктів компанії, взаємодію зі споживачами, пошук та розширення нових ринків збуту тощо. З цих позицій оцінювання стратегії управління дистрибуції, яка забезпечує задоволення потреб і запитів споживачів, є важливим етапом підвищення ефективності компанії. У статті виконано оцінювання стратегії управління розподілом інноваційної продукції в логістиці хімічної компанії з позицій споживачів на основі кваліметричного підходу та наведено комплекс рекомендацій щодо її вдосконалення, що є основою для методології вибору найбільш об’єктивної стратегічної альтернативи в хімічній компанії.uk
dc.description.abstractСтратегическая деятельность обеспечения инновационных процессов, сочетая разработку, непосредственное производство и дистрибуцию новой продукции, направлена прежде всего на совершенствование продуктов компании, взаимодействие с потребителями, поиск и расширение новых рынков сбыта и тому подобное. С этих позиций оценка стратегии управления дистрибуцией, которая обеспечивает удовлетворение потребностей и запросов потребителей, является важным этапом повышения эффективности компании. В статье выполнено оценивание стратегии управления дистрибуцией инновационной продукции в маркетинговой логистике химической компании с позиций потребителей на основе квалиметричного подхода, приведен комплекс рекомендаций по ее усовершенствованию, что является основой для методологии выбора наиболее объективной стратегической альтернативы химической компании.uk
dc.description.abstractStrategic activities to ensure innovation processes, combining the development, direct production and distribution of new products, aimed primarily at improving the company's products, interaction with consumers, search and expansion of new markets ets. From these perspectives, evaluating a distribution management strategy that meets the needs and demands of consumers is an important step in improving a company's efficiency. The article evaluates the strategy of managing the distribution of innovative products in the marketing logistics of a chemical company from the standpoint of consumers on the basis of a qualimetric approach. According to the results of the evaluation, it was found that the strategy needs to be improved by increasing the rate of profit compared to the rate of price growth. There is also a set of recommendations for improving the strategy of managing the distribution of innovative products in marketing logistics in accordance with the prospects of the consumer, which is the basis for the methodology of choosing the most objective strategic alternative in a chemical company. The object of research is the process of evaluating the strategic activities of the distribution management by innovative products. The information base consists of information-analytical reports of the chemical industry company, scientific works of domestic and foreign scientists in the field of marketing logistics, innovation marketing and innovation management, data collected by the author of the chemical industry. In the study, the author used a qualimetric approach, the Spearman rank correlation coefficient. The obtained results can be further used for research and comparison of other industrial enterprises in different industries.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдистрибуціяuk
dc.subjectстратегічна діяльністьuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectхімічна промисловістьuk
dc.subjectкомпаніяuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectмаркетингова логістикаuk
dc.subjectдистрибуцияuk
dc.subjectстратегическая деятельностьuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectхимическая промышленностьuk
dc.subjectкомпанияuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectинновационная продукцияuk
dc.subjectмаркетинговая логистикаuk
dc.subjectdistributionuk
dc.subjectstrategic activityuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectchemical industryuk
dc.subjectcompanyuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectinnovative productsuk
dc.subjectmarketing logisticsuk
dc.titleКваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціuk
dc.title.alternativeКвалиметрический подход к оценке стратегической деятельности управления дистрибуцией инновационных продуктов в маркетинговой логистикеuk
dc.title.alternativeQualimetric approach to evaluating the distribution management strategy of innovative products in marketing logisticsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українкиuk
local.sourceEconomic Journal of Lesya Ukrainka Volyn National Universityuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28-47-PB_Біловодська.pdf448,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.