Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2021-04-08T20:13:06Z-
dc.date.available2021-04-08T20:13:06Z-
dc.date.issued2021-02-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспекти / О. А. Біловодська // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 18 лютого 2021 року. – Луцьк : ВНУ ім. Л. Українки, 2021. – С. 32-34.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17343-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку світової економіки характеризується постійними змінами умов зовнішнього середовища, що спричинені завершенням п’ятого і початком шостого технологічних укладів, а також четвертою промисловою революцією, що стрімко набирає силу. Ці зміни спричиняють не тільки моральне старіння техніки і технологій, методів управління, а й ініціюють радикальні трансформації традиційних галузей і ринків. В цих умовах науковцями і фахівцями-практиками ведеться активний пошук стратегій виживання і розвитку окремих підприємств та установ, галузей і національних економік у цілому. Тому дослідження стратегічних альтернатив у процесі комерціалізації є дуже важливим, зокрема, в процесі перетворення результатів інтелектуальної діяльності в продукт. Дослідження доводить, що обґрунтоване застосування стратегічних альтернатив комерціалізації інновацій залежно від методів дозволяє сформувати, посилити і реалізувати конкурентні переваги підприємств та установ, закласти підвалини їх стійкого інноваційного зростання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk
dc.subjectкомерціалізація інноваційuk
dc.subjectпромисловий ринокuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectпатентuk
dc.titleКомерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиuk
dc.title.alternativeКоммерциализация инноваций на промышленном рынке: стратегические аспектыuk
dc.title.alternativeCommercialization of innovations in the industrial market: strategic aspectsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationЛуцькuk
local.conference.date2021-02-18-
local.conference.nameСоціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економікиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf_Lutsk_18.02.21_Bilovodska.pdf521,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.