Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, І. О.uk
dc.contributor.authorУманська, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T08:25:27Z-
dc.date.available2016-05-11T08:25:27Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationМаксименко І. О. Основні напрями удосконалення діяльності виставкового підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Максименко, В. В. Уманська // Технології та дизайн. - 2013. - № 1 (6).uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1739-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні перспективні напрями розвитку діяльності підприємства-забудовника виставкових площ. Визначено, які новітні інформаційні технології сприяють підвищенню ефективності діяльності підприємства. Розглянуто питання покращення якості обслуговування клієнтів під кутом зору спеціалізації менеджерів з продажу виставкового підприємства, їх матеріального стимулювання.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные перспективные направления развития деятельности предприятия-застройщика выставочных площадок. Определены новейшие информационные технологии, способствующие повышению эффективности деятельности предприятия. Рассмотрены вопросы улучшения качества обслуживания клиентов выставочного предприятия с точки зрения специализации менеджеров по продажам, их материального стимулирования.ru
dc.description.abstractThe article deals with perspective directions of enterprise development. The advanced information technology have been stated improving of enterprise efficiency. For improving the customer service quality the manager incitement has been suggested which allows to specialize them of different clients.en
dc.languageuk
dc.subjectexhibition-fair activityen
dc.subjectthe enterprise developer the exhibition boothsen
dc.subjectadvanced information technologyen
dc.subjectquality of customer serviceen
dc.subjectвыставочно-ярмарочная деятельностьru
dc.subjectпредприятие-застройщик выставочных площадокru
dc.subjectновейшие информационные технологии в деятельности застройщикаru
dc.subjectкачество обслуживания клиентовru
dc.subjectвиставково-ярмаркова діяльністьuk
dc.subjectпідприємство-забудовник виставкових площuk
dc.subjectновітні інформаційні технології у діяльності забудовникаuk
dc.subjectякість обслуговування клієнтівuk
dc.titleОсновні напрями удосконалення діяльності виставкового підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMaksymenko, І. О.en
local.contributor.altauthorUmanska, V. V.en
local.contributor.altauthorМаксименко, И. А.ru
local.contributor.altauthorУманская, В. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (6)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2013_N1_07.pdf153,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.