Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17435
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Сакун, А. В. | - |
dc.contributor.author | Данько, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-02T20:41:44Z | - |
dc.date.available | 2021-05-02T20:41:44Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Данько Ю. В. Теоретичні аспекти використання соціальних мереж в освіті / Ю. В. Данько ; наук. кер. А. В. Сакун // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 79-83. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17435 | - |
dc.description.abstract | Соціальні мережі є каталізатором інноваційних процесів. Їх специфіка полягає в особливому статусі та креативності. Інформація набуває цінності за рахунок комунікації. Явище "мережевості" швидкими темпами набуває все більше актуальності в епоху інформаційного буму. Увага акцентується на використанні соціальних мереж в освіті. Соціальні мережі мають онлайновий характер, завдяки якому можливе дистанційне спілкування і встановлення взаємозв’язку між учасниками навчального процесу у віртуальному просторі. | uk |
dc.description.abstract | Social networks are a catalyst for innovation processes. Their specificity lies in their special status and creativity. Information acquires value through communication. The phenomenon of "lacing" is rapidly becoming increasingly relevant in the era of information boom. Attention is focused on the use of social networks in the world. Social networks have an online character, thanks to which it is possible to communicate remotely and establish a relationship between the participants in the learning process in cyberspace. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | соціальна мережа | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | social network | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | self-education | uk |
dc.subject | learning process | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.title | Теоретичні аспекти використання соціальних мереж в освіті | uk |
dc.title.alternative | Theoretical aspects of using social networks in education | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Danko, Yu. V. | - |
local.contributor.altauthor | Sakun, A. V. | - |
local.subject.faculty | Факультет культурних і креативних індустрій | uk |
local.subject.department | Кафедра філософії та культурології | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2020-11-17 | - |
local.conference.name | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
local.conference.section | Інноватика в освіті | uk |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2020_P079-083.pdf | 702,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.