Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСакун, А. В.-
dc.contributor.authorДанько, Ю. В.-
dc.date.accessioned2021-05-02T20:41:44Z-
dc.date.available2021-05-02T20:41:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДанько Ю. В. Теоретичні аспекти використання соціальних мереж в освіті / Ю. В. Данько ; наук. кер. А. В. Сакун // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 79-83.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17435-
dc.description.abstractСоціальні мережі є каталізатором інноваційних процесів. Їх специфіка полягає в особливому статусі та креативності. Інформація набуває цінності за рахунок комунікації. Явище "мережевості" швидкими темпами набуває все більше актуальності в епоху інформаційного буму. Увага акцентується на використанні соціальних мереж в освіті. Соціальні мережі мають онлайновий характер, завдяки якому можливе дистанційне спілкування і встановлення взаємозв’язку між учасниками навчального процесу у віртуальному просторі.uk
dc.description.abstractSocial networks are a catalyst for innovation processes. Their specificity lies in their special status and creativity. Information acquires value through communication. The phenomenon of "lacing" is rapidly becoming increasingly relevant in the era of information boom. Attention is focused on the use of social networks in the world. Social networks have an online character, thanks to which it is possible to communicate remotely and establish a relationship between the participants in the learning process in cyberspace.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectsocial networkuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectself-educationuk
dc.subjectlearning processuk
dc.subjectinnovationuk
dc.titleТеоретичні аспекти використання соціальних мереж в освітіuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of using social networks in educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDanko, Yu. V.-
local.contributor.altauthorSakun, A. V.-
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра філософії та культурологіїuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P079-083.pdf702,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.