Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДашко, О. Г.-
dc.contributor.authorКупчик, О. В.-
dc.contributor.authorГучкова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-05-02T20:52:37Z-
dc.date.available2021-05-02T20:52:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДашко О. Г. Студентський проект у вивченні дисципліни вища математика: досвід і перспективи / О. Г. Дашко, О. В. Купчик, В. В. Гучкова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 84-90.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17436-
dc.description.abstractВ роботі описано досвід використання методу проектів при вивченні теми "Застосування інтегрального числення" на заняттях з предмету вища математика в Київському національному університеті технологій та дизайну. Взявши за основу досвід викладачів університету Вільяма Марша Райса (США) і використовуючи методи досліджень, що викладаються на заняттях з вищої математики, було розроблено і здійснено студентський проект, що пов’язаний з дослідженням різних типів стрибків парашутистів у повітрі. Робота над проектом сприяла розкриттю творчого потенціалу, самореалізації і глибшому розумінню матеріалу, що підтвердило ефективність методу проектів при вивченні вищої математики студентами нематематичних спеціальностей.uk
dc.description.abstractThe paper describes the experience of using the project method in studying the topic "Application of integral calculus" in classes on higher mathematics at the Kyiv National University of Technology and Design. Based on the experience of teachers at William Marsh Rice University (USA) and using research methods taught in higher mathematics, a student project was developed and implemented to study different types of skydiving in the air. Work on the project contributed to the disclosure of creative potential, self-realization, and a deeper understanding of the material, which confirmed the effectiveness of the project method in the study of higher mathematics by students of non-mathematical specialties.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectметод проектів в освітіuk
dc.subjectстудентський проектuk
dc.subjectзастосування інтегрального численняuk
dc.subjectрух парашутиста в повітріuk
dc.subjectmethod of projects in educationuk
dc.subjectstudent projectuk
dc.subjectapplication of integral calculusuk
dc.subjectskydiver movement in the airuk
dc.titleСтудентський проект у вивченні дисципліни вища математика: досвід і перспективиuk
dc.title.alternativeStudent project in the study of higher mathematics: experience and prospectsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDashko, O. H.-
local.contributor.altauthorKupchyk, O. V.-
local.contributor.altauthorHuchkova, V. V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P084-090.pdf707,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.