Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлейнікова, І. В.-
dc.contributor.authorЗахарченко, Я.-
dc.date.accessioned2021-05-03T17:02:28Z-
dc.date.available2021-05-03T17:02:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОлейнікова І. В. Деякі аспекти використання програм та платформ для спілкування в умовах дистанційної освіти на прикладі вивчення природничих дисциплін / І. В. Олейнікова, Я. Захарченко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 128-133.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17443-
dc.description.abstractВ статті розглянуті компоненти дистанційної освіти при вивченні природничих дисциплін, зокрема фізики. Проведений повний аналіз сучасного стану комп’ютерних технологій, які можуть використовуватися як складові цифрової дистанційної освіти. Особлива увага приділяється перспективам розвитку інтерактивних засобів навчання та основним напрямкам їх вдосконалення. Розглянуті особливості тестового контролю при вивченні фізики та його відмінності від тестів гуманітарного напрямку. Запропоновано використання голографічних технологій, як складових 3D моделювання складних фізичних процесів та явищ.uk
dc.description.abstractThe article considers the components of distance education in the study of natural sciences, including physics. A complete analysis of the current state of computer technology that can be used as part of digital distance education. Particular attention is paid to the prospects for the development of interactive learning tools and the main areas of their improvement. Features of test control in the study of physics and its differences from tests in the humanities are considered. The use of holographic technologies as components of 3D modeling of complex physical processes and phenomena is proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectприродничі дисципліниuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectdistance educationuk
dc.subjectnatural sciencesuk
dc.titleДеякі аспекти використання програм та платформ для спілкування в умовах дистанційної освіти на прикладі вивчення природничих дисциплінuk
dc.title.alternativeSome aspects of using programs and platforms for communication in the conditions of distance education on the example of studying natural scienceuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorOleinikova, I.-
local.contributor.altauthorZaharchenko, Ya.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P128-133.pdf719,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.