Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17467
Назва: Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"
Інші назви: Neuromarketing as an innovative direction of "impression economy"
Автори: Майорова, Д.
Бабенко, О.
Ключові слова: маркетинг
нейромаркетинг
інновації в економіці
свідомість
підсвідомість
споживач
вибір
marketing
neuromarketing
innovations in the economy
consciousness
subconsciousness
consumer
choice
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Майорова Д. Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень" / Д. Майорова, О. Бабенко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 286-289.
Короткий огляд (реферат): У статті описано інноваційний характер сучасних маркетингових досліджень на прикладі нейромаркетингу, що об’єднав у собі ергономіку, нейробіологію, нейрофізіологію, психолінгвістику, соціальну психологію, семіотику. Нейромаркетинг, як інноваційна діяльність, співвідноситься з зародженням нової економіки – економіки вражень, орієнтованої на відчуття і почуття споживача. Особливості, методологію дослідження нейромаркетингу проаналізовано з погляду міждисциплінарного характеру об’єкта. У статті висвітлено, що модернізація економіки в Україні можлива через реалізацію інноваційних проєктів, стартапів, бізнес-кластерів з опорою на різні передові нейромаркетингові інновації.
The academic paper deals with the innovative nature of modern marketing studies on the example of neuromarketing, which combines ergonomics, neurobiology, neurophysiology, psycholinguistics, social psychology, and semiotics. Neuromarketing as an innovative activity correlates with the emergence of a new economy – the experience economy focused on the consumers’ feelings. Features, methodology of neuromarketing studies are analyzed from the point of view of the interdisciplinary nature of the object. The article emphasizes that the modernization of the economy in Ukraine is possible through the implementation of innovative projects, startups, business clusters, which are based on various advanced neuromarketing innovations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17467
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P286-289.pdf612,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.