Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorБіловодський, І. А.-
dc.date.accessioned2021-05-06T13:09:54Z-
dc.date.available2021-05-06T13:09:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товару / О. А. Біловодська, І. А. Біловодський // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 448-454.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17496-
dc.description.abstractУ даній роботі виконано системне дослідження дизайнерських рішень у зовнішньому оформленні упаковок на ринку споживчих товарів на основі уточнення сутності інноваційної упаковки, поглиблення критеріальної бази дизайну за рахунок інноваційності в упаковці, аналізу впливу кольорів, які використовуються при оформленні упаковок для різних груп споживчих товарів, а також дослідження умов, причин та переваг редизайну упаковки для поліпшення її споживчих характеристик та привернення уваги споживачів. Результати досліджень мають наукову новизну, що полягає в удосконаленні теоретичних підходів формування комунікаційного впливу упаковки, та практичну значущість щодо їх використання при розробленні інноваційних упаковок товарів на B2C ринку.uk
dc.description.abstractThe systematic research of design packaging’s decisions in the market of consumer goods is carried out in this work. It includes the elaborating to the innovative packaging essence, deepening to the criterion base of design at the innovation expense in packaging, the analyzing to influence of colors used at the design of packaging for various groups of consumer goods and the researching of conditions, reasons and advantages of packaging redesign for improvement of its consumer characteristics and attraction of consumers’ attention. The research results have a scientific novelty, which is to improve the theoretical approaches to the formation of the communication impact of packaging, and the practical significance of their use in the development of product innovative packaging in the B2C market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінноваційна упаковкаuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectредизайнuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectпродуктuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectB2C ринокuk
dc.subjectinnovative packaginguk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectredesignuk
dc.subjectcoloruk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectbranduk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectproductuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectB2C marketuk
dc.titleДизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруuk
dc.title.alternativeDesign and redesign as elements of consumer innovative packaging of goodsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBilovodska, O. A.-
local.contributor.altauthorBilovodskyi, I. A.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P448-454.pdf656,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.