Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17499
Назва: Дизайн інтернет-магазину вагома складова його успішності
Інші назви: Online store design weight is a component of its success
Автори: Васильєв, О. С.
Васильєва, І. В.
Ключові слова: інтернет-магазин
дизайн
веб-сайт
інтернет-торгівля
електронна комерція
online store
design
website
online commerce
e-commerce
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Васильєв О. С. Дизайн інтернет-магазину вагома складова його успішності / О. С. Васильєв, І. В. Васильєва // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 467-472.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено стан, проблеми та перспективи розвитку електронної торгівлі України та світу. Визначено дизайн, як одну з головних складових створення сайту успішного інтернет-магазину. Проаналізовано послідовність робіт по створенню дизайну сайту та надано загальну характеристику його основних складових.
The state, problem and prospects of e-commerce development of Ukraine and the world are investigated in the work. Design has been identified as one of the main components of creating a successful online store site. The sequence of works on creation of design of a site is analyzed and the general characteristic of its basic components is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17499
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P467-472.pdf681,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.