Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлов, А. А.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2021-05-09T13:04:22Z-
dc.date.available2021-05-09T13:04:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКозлов А. А. Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлу / А. А. Козлов. В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 67-73.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17540-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз роздрібної торгівлі в структурі вітчизняної економіки; досліджено тенденції розвитку ринку рітейлу в Україні, наведені регіональні відмінності. На основі оцінки діяльності лідерів ринку файшен сегментів за регіонами та по країні загалом, визначені основні риси та тренди функціонування роздрібних мереж; наведені як позитивні, так і негативні прояви даного виду бізнесу. Окреслено основні пріоритети та можливості подальшого розвитку ринку рітейлу в Україні, серед яких: зростання темпів електронної торгівлі, впровадження сучасних інформаційних технологій та інновацій, поширення власних торгових марок.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the retail trade in the structure of the domestic economy; the tendencies of development of the retail market in Ukraine are investigated, regional differences are resulted. Based on the assessment of the leaders of the market of fashion segments by regions and by country as a whole, the main features and trends of retail networks are identified; both positive and negative manifestations of this type of business are given. The main priorities and opportunities for further development of the retail market in Ukraine are outlined, including: the growth of e-commerce, the introduction of modern information technologies and innovations, the spread of its own brands.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectрітейлuk
dc.subjectринок рітейлуuk
dc.subjectфейшн рітейлuk
dc.subjectелектронна торгівляuk
dc.subjectкризаuk
dc.subjectretail tradeuk
dc.subjectretailuk
dc.subjectretail marketuk
dc.subjectfashion retailuk
dc.subjecte-commerceuk
dc.subjectcrisisuk
dc.titleСтановлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлуuk
dc.title.alternativeFormation and features of the development of Ukrainian goods retailuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKozlov, A.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-12-03-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P067-073.pdf831,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.