Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРодіонов, С. О.-
dc.contributor.authorКошарна, В. В.-
dc.date.accessioned2021-05-09T13:31:54Z-
dc.date.available2021-05-09T13:31:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРодіонов С. О. Послідовність використання інструментів Інтернет-маркетингу / С. О. Родіонов, В. В. Кошарна // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 97-100.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17546-
dc.description.abstractРізноманітність інструментів Інтернет-маркетингу ставить важку задачу для Інтернет-маркетологів, тому кожний інструмент потрібно обирати доцільно, враховуючи послугу та цільову аудиторію. В цій роботі розглянуто інструмент – контент-маркетинг, який належить до класу методів продажів, які на початку їх використання дають мінімальний ефект. Той же ефект акумулюється і, з часом, ми отримуємо все більший і більший результат при мінімумі додаткових зусиль. Це помітно, наприклад, в разі просування блогу компанії або при розкручуванні в соціальних мережах. Тому необхідно враховувати не тільки сучасні інструменти, а і стратегію маркетингу.uk
dc.description.abstractThe variety of Internet marketing tools poses a difficult task for Internet marketers, so each tool should be chosen appropriately, taking into account the service and the target audience. In this work, a lazy tool – content marketing, which belongs to the class of sales methods that at the beginning of their use give minimal effect. The same effect accumulates and, over time, we get more and more results with a minimum of extra effort. This is noticeable, for example, when promoting a company's blog or when promoting it on social networks. Therefore, it is necessary to consider not only modern tools, but also marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectрозвиток маркетингової діяльностіuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectdevelopment of marketing activityuk
dc.titleПослідовність використання інструментів Інтернет-маркетингуuk
dc.title.alternativeSequence of using Internet marketing toolsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorRodionov, S.-
local.contributor.altauthorKoscharna, V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-12-03-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P097-100.pdf781,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.