Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯсан, В. К.-
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2021-05-09T13:39:47Z-
dc.date.available2021-05-09T13:39:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯсан В. К. Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мереж / В. К. Ясан, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 106-110.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17548-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості системи маркетингових комунікацій у туристичній сфері. Наведено порівняльну характеристику соціальних мереж. Надано порівняльну характеристику традиційних медіа-каналів та соціальних мереж. Визначено, що до прогресивних маркетингових стратегій у туристичній індустрії слід віднести контент-маркетинг, блог-маркетинг, мережеві онлайн-закладки та відео-маркетинг.uk
dc.description.abstractThe article identifies the features of the system of marketing communications in the tourism sector. A comparative description of social networks is given. A comparative description of traditional media channels and social networks is given. It is determined that progressive marketing strategies in the tourism industry should include content marketing, blog marketing, online bookmarks and video marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjecttourist productuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.titleПросування туристичного продукту за допомогою соціальних мережuk
dc.title.alternativePromotion of a tourist product with the help social networksuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYasan, V.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-12-03-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P106-110.pdf828,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.