Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorОрмонов, М. О.-
dc.date.accessioned2016-05-25T12:14:41Z-
dc.date.available2016-05-25T12:14:41Z-
dc.date.issued2012-12-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах / О. С. Євсейцева, М. О. Ормонов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – 2012. – Вип. 28, Ч. 2. – С. 626-635.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758-
dc.description.abstractВ статті розглядається сутність управління комунікаційною діяльністю у ВНЗ. Проаналізовано етапи програми комунікаційної політики навчального закладу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання продажу освітніх послугuk
dc.titleОсобливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладахuk
dc.title.alternativeОсобенности формирования интегрированных коммуникаций в высших учебных заведенияхuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Елена Сергеевна-
local.contributor.altauthorОрмонов, Н. А.-
local.contributor.altauthorЄвсейцева, О. С.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceФормування ринкової економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevseytseva_2012_P626-635.pdf408,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.