Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGulina, O.en
dc.date.accessioned2021-05-13T19:37:39Z-
dc.date.available2021-05-13T19:37:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationGulina O. Modeling of the cluster organization of development of tourist and recreational business on the basis of marketing = Моделювання кластерної організації розвитку туристично-рекреаційного підприємництва на засадах маркетингу [Текст] / O. Gulina // Менеджмент. - 2020. - Вип. 2 (32). - С. 147-152.uk
dc.identifier.issn2415-3206
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17590-
dc.description.abstractУдосконалена модель кластерної організації розвитку туризму та рекреаційного підприємництва на основі маркетингу побудована на основі методів економічного та математичного моделювання. Гіпотеза наукових досліджень полягає в обґрунтуванні управління кластерною організацією розвитку туристично-рекреаційного бізнесу на основі маркетингу. Метою дослідження є обґрунтування особливостей кластерної організації розвитку туристично-рекреаційного бізнесу на основі маркетингу. Методологія дослідження: загально-наукові та спеціальні методи дослідження: діалектичний – для аналізу та розуміння сутності та змісту категоріального циклу «туристично-рекреаційне підприємництво», монографічний – для висвітлення поглядів науковців на проблеми дослідження; стратегічний аналіз – визначити пріоритетні напрямки інтенсифікації кластерного розвитку туризму та рекреаційного підприємництва на основі маркетингу. Запропоновано науково-методологічний підхід до оцінки рівня лояльності туристично-рекреаційних послуг дозволить комплексно оцінити послугу, інтерфейс клієнта, систему технологій туристичних та рекреаційних послуг, визначити можливі напрямки вдосконалення, облік яких дозволить компаніям з туризму та відпочинку визначити сукупність управлінських рішень, конкурентоспроможність. Новизна підходів полягає у створенні інтегрованої моделі оцінки рівня лояльності туристично-рекреаційних послуг з позиції сприйняття його клієнтом, що дозволяє оцінити рівень інноваційності туристично-рекреаційних послуг за ключовими параметрами, які зрештою дозволить підприємствам туризму та рекреації визначати свої управлінські рішення, конкурентоспроможність.uk
dc.description.abstractThe model of cluster organization of tourism and recreational entrepreneurship development on the basis of marketing has been improved, built on the basis of economic and mathematical modeling methods. The hypothesis of scientific research is in substantiation of management of the cluster organization of development of tourist and recreational business on the basis of marketing. The purpose of the study is a substantiation of features of the cluster organization of development of tourist and recreational business on the basis of marketing. Research methodology there are general scientific and special research methods: dialectical – for analysis and understanding of the essence and content of the categorical series "tourist and recreational entrepreneurship", monographic – in highlighting the views of scientists on the research issues; strategic analysis – to determine the priority areas of intensification of cluster development of tourism and recreational entrepreneurship on the basis of marketing. The novelty of the approaches is to create an integrated model for assessing the level of loyalty of tourist and recreational services from the standpoint of its perception by the client, which allows to assess the level of innovativeness of tourist and recreational services by key parameters, which will ultimately allow tourism and recreational enterprises to determine their management decisions, competitiveness. The proposed author's scientific and methodological approach to assessing the level of loyalty of tourist and recreational services will comprehensively assess the service, customer interface, system of tourist and recreational services technology, identify possible areas for improvement, accounting for which will allow tourism and recreation companies to determine a set of management decisions, competitiveness.en
dc.languageen
dc.subjectрозвиток кластеруuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectтуристичне та рекреаційне підприємництвоuk
dc.subjectмаркетингові основи розвитку туристично-рекреаційного підприємництваuk
dc.subjectcluster developmenten
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjecttourist and recreational entrepreneurshipen
dc.subjectmarketing bases of tourist and recreational entrepreneurship developmenten
dc.titleModeling of the cluster organization of development of tourist and recreational business on the basis of marketingen
dc.title.alternativeМоделювання кластерної організації розвитку туристично-рекреаційного підприємництва на засадах маркетингу
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorГуліна, О.uk
local.sourceМенеджментuk
local.source.numberВип. 2 (32)uk
local.identifier.doi10.30857/2415-3206.2020.2.12
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2020_Issue32_P147-152.pdf397,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.