Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorБайрамов, Махір-
dc.date.accessioned2021-05-18T09:51:46Z-
dc.date.available2021-05-18T09:51:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБреус С. В. Управління продуктовими інноваціями у контексті їх впровадження суб’єктом господарювання [Електронний ресурс] / С. В. Бреус, М. Байрамов // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2020. – Вип. 3 (26). – С. 55-61. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/vipusk-26-2020uk
dc.identifier.issn2518-1971uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17637-
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність суб’єктів господарювання в сучасних умовах. У комплексі розглянуто сутність та класифікації категорій «інновації», «управління інноваціями». Окрему увагу приділено дослідженню сутності продуктових інновацій. Здійснено дослідження особливостей стратегій з урахуванням їх можливостей щодо управління впровадженням продуктових інновацій суб’єктами господарювання. З огляду на здійснений синтез класифікацій інновацій у контексті управління впровадженням продуктових інновацій запропоновано здійснювати обґрунтування та розроблення суб’єктами господарювання з можливістю поєднання та одночасного використання їх. Наведено типові процедури формування стратегії управління впровадженням продуктових інновацій та критерії, що слугують індикаторами задля її обґрунтування та розроблення.uk
dc.description.abstractВ статье осуществлено исследование влияния факторов внешней и внутренней среды на деятельность субъектов хозяйствования в современных условиях. В комплексе рассмотрены сущность и классификации категорий «инновации», «управление инновациями». Отдельное внимание уделено исследованию сущности продуктовых инноваций. Осуществлено исследование особенностей стратегий с учетом их возможностей касательно управления внедрением продуктовых инноваций субъектами хозяйствования. С учетом осуществленного синтеза классификаций инноваций в контексте управления внедрением продуктовых инноваций предложено осуществлять обоснование и разработку субъектами хозяйствования стратегий с возможностью сочетания и одновременного использования их. Приведены типичные процедуры формирования стратегии управления внедрением продуктовых инноваций и критерии, служащие индикаторами с целью ее обоснования и разработки.uk
dc.description.abstractThe article examines the factors of the external and internal environment on the activities of economic entities in modern conditions. The complex considers the essence and classifications of the categories “innovation”, “innovation management”. Special attention is paid to the study of the essence of product innovations. A study of the features of strategies, taking into account their capabilities for innovation management in the context of managing their implementation. Emphasis is placed on the fact that their choice depends on the degree of market saturation and the ability of businesses to update their range. It was found that important in deciding on the feasibility of productive innovations in the context of their management is the allocation of strategic alternatives (four options for strategy) to create product innovations and proposed relevant for implementation to consider the product-market strategy (The Ansoff Matrix). The article, taking into account the synthesis of classifications of innovations in the context of managing the implementation of product innovations, focuses on the feasibility of justification and development of economic entities adequate to modern economic conditions strategies, combining them and using them to improve financial and economic performance of economic entities. Given that the feasibility and feasibility of innovation by the business entity is always related to its current state, technical, technological and financial base, etc., the feasibility and feasibility of developing and implementing a strategy for managing the implementation of product innovations can be considered a special study. has its own standard procedures, it is justified that the choice of strategy for managing the implementation of product innovations should be based on a number of criteria, such as consistency with financial resources; strategy effectiveness; certainty in terms of achieving the set goal; the optimal combination of the expected achievement of the desired profitability and possible risk and uncertainty of the future; consistency of the planned investments with the general economic conditions of the external environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectуправління інноваціямиuk
dc.subjectпродуктові інноваціїuk
dc.subjectуправління впровадженням продуктових інноваційuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectуправление инновациямиuk
dc.subjectпродуктовые инновацииuk
dc.subjectуправление внедрением продуктовых инновацийuk
dc.subjectстратегииuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectinnovation managementuk
dc.subjectproduct innovationsuk
dc.subjectproduct innovation implementation managementuk
dc.subjectstrategiesuk
dc.titleУправління продуктовими інноваціями у контексті їх впровадження суб’єктом господарюванняuk
dc.title.alternativeManagement of product innovations in the context of their implementation by the business entityuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBreus, Svitlana Vasylivna-
local.contributor.altauthorBairamov, Makhir-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk
local.sourceEastern Europe: economy, business and managementuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32782/easterneurope.26-9uk
local.identifier.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/vipusk-26-2020uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Breus_S.V.,Bairamov_M._article.pdfНаукова стаття272,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.