Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШусть, Т. А.-
dc.date.accessioned2021-05-18T10:07:01Z-
dc.date.available2021-05-18T10:07:01Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationБреус С. В. Основні аспекти управління конкурентними перевагами організації [Електронний ресурс] / С. В. Бреус, Т. А. Шусть // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 48. – С. 104-109. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/48-2020uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17638-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні аспекти управління конкурентними перевагами організації. Зокрема, проведено дослідження сутності конкурентних переваг, здійснено їх поділ за джерелами виникнення на дві групи: зовнішні та внутрішні. Розглянуто основні підходи до формування конкурентних переваг, здійснено синтез теоретичних підходів відповідно до особливостей їх формування згідно з розглянутими підходами та сформовано авторське визначення конкурентних переваг організації. Досліджено, що конкурентні переваги мають тісний зв’язок і є взаємозалежними із системою управління організацією, у зв’язку з чим розглянуто найвідоміші методи оцінювання конкурентоспроможності та конкурентних переваг і запропоновано використовувати їх комплексно відповідно до наведених класифікаційних ознак, що дасть змогу нівелювати недоліки окремих методів. Розглянуто чинники управління конкурентними перевагами залежно від їх поділу на дві групи: тактичні та стратегічні.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные аспекты управления конкурентными преимуществами организации. В частности, проведено исследование сущности конкурентных преимуществ, осуществлено их разделение по источникам возникновения на две группы: внешние и внутренние. Рассмотрены основные подходы к формированию конкурентных преимуществ, осуществлен синтез теоретических подходов в соответствии с особенностями их формирования согласно рассмотренным подходам и сформировано авторское определение конкурентных преимуществ организации. Доказано, что конкурентные преимущества имеют тесную связь и взаимосвязаны с системой управления организацией, в связи с чем рассмотрены методы оценки конкурентоспособности и конкурентных преимуществ и предложено использовать их комплексно соответственно с приведенными классификационными признаками, что позволит нивелировать недостатки отдельных методов. Рассмотрены факторы управления конкурентными преимуществами в зависимости от их деления на две группы: тактические и стратегические.uk
dc.description.abstractThe article considers the main aspects of managing the competitive advantages of the organization. In particular, a study of the essence of competitive advantage, concluded that in the modern scientific literature there is no single definition of «competitive advantage» and there are diverse positions of the authors on the interpretation of competitive advantage as a category. The division of competitive advantages according to the sources of their origin is divided into two groups: external and internal. The main approaches to the formation of competitive advantages are considered: market-oriented, resource-oriented, dynamic. The synthesis of definitions of scientists of the concept of «competitive advantages» according to these approaches is carried out and the author's definition of competitive advantages of the organization is formed. It is concluded that theoretical approaches to the formation of competitive advantage are not mutually exclusive, but complementary and depending on the scope and time intervals of their use, they can fully reflect the content of competitive advantage of the organization and serve as a guide to choose the direction of increasing its competitiveness. It is investigated that competitive advantages have a close connection and are interdependent with the management system of the organization, in connection with which the article considers the best known methods of assessing the competitiveness and competitive advantages and proposes to use them comprehensively according to the classification criteria. managing competitive advantages to eliminate the disadvantages of certain methods The factors of managing competitive advantages depending on their division into two groups are considered: tactical and strategic. It is concluded that the management of competitive advantage is a difficult task of modern organizations. Competitive advantages in their purpose ensure the uniqueness and resilience of the company's products to the negative impact of external and internal factors, contribute to their leveling, or at least reduce, form the competitiveness of the organization.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectуправління конкурентними перевагамиuk
dc.subjectвиди конкурентних перевагuk
dc.subjectметоди оцінювання конкурентних перевагuk
dc.subjectуправлениеuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectуправление конкурентными преимуществамиuk
dc.subjectвиды конкурентных преимуществuk
dc.subjectметоды оценки конкурентных преимуществuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectmanagement of competitive advantagesuk
dc.subjecttypes of competitive advantagesuk
dc.subjectmethods of estimation of competitive advantagesuk
dc.titleОсновні аспекти управління конкурентними перевагами організаціїuk
dc.title.alternativeThe main aspects of managing the competitive advantages of the organizationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBreus, Svitlana Vasylivna-
local.contributor.altauthorShust, Tetiana Anatoliivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32843/infrastruct48-20uk
local.identifier.urihttp://www.market-infr.od.ua/uk/48-2020uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Breus_S.V.,Shust_T.A._article.pdfНаукова стаття284,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.