Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШацька, Зорина Ярославівна-
dc.contributor.authorШевель, А. А.-
dc.date.accessioned2021-05-20T10:42:55Z-
dc.date.available2021-05-20T10:42:55Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationШацька З. Я. Організація роботи підприємств готельної сфери в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / З. Я. Шацька, А. А. Шевель // Ефективна економіка. – 2020. – № 10. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8249uk
dc.identifier.issn2307-2105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17650-
dc.description.abstractВ статті досліджено сучасний стан туристичної індустрії та індустрії гостинності в Україні. Доведено, що для обслуговування туристичних потоків в країні задіяно 3162 підприємств готельного господарства різних форм власності і кількість їх щорічно зростала. З’ясовано, що внаслідок пандемії COVID-19, починаючи з 2019 р. відбулись значні зміни в організації роботи вітчизняної індустрії гостинності, які спричинені запровадженням карантину та особливих умов праці цих закладів в Україні. Визначено, що великі мережі готелів, в яких понад 70 номерів, зачинилися на період карантину. Але вони зможуть продовжити свою роботу після періоду консервації, тому що в них системний бізнес. Відновитися не зможуть малі готелі, які також закрилися. Визначено, що урядом дозволено не закриватися вітчизняним підприємствам готельної сфери, а продовжувати працювати за умови дотримання спеціально розроблених тимчасових рекомендацій роботи готелів. Ці рекомендації стосуються бронювання місць в готелі, проживання та харчування туристів в номерах, умов дезинфекції готелю та його номерів до та після проживання гостей, умов роботи персоналу готелю, тощо. Запропоновано в якості одного з можливих шляхів виходу підприємств сфери гостинності з кризи, створення гібрид-готелів або комбо-готелів та концептуальних хостелів, як інтеграційні форми підприємств в індустрії гостинності.uk
dc.description.abstractThe article examines the current state of the tourism industry and the hospitality industry in Ukraine. It is proved that 3162 hotel enterprises of various forms of ownership are involved in servicing tourist flows in the country and their number has been growing every year. It was found that as a result of the COVID-19 pandemic, starting in 2019, there were significant changes in the organization of the domestic hospitality industry, which are caused by the introduction of quarantine and special working conditions of these institutions in Ukraine. It was determined that large chains of hotels with more than 70 rooms were closed for the period of quarantine. But they will be able to continue their work after the conservation period, because they have a systemic business. Small hotels, which have also closed, will not be able to recover. It is determined that the government is allowed not to close the domestic enterprises of the hotel industry, but to continue to work subject to compliance with specially developed temporary recommendations for the operation of hotels. These recommendations apply to hotel staff: employees with a body temperature above 37.2°C or signs of respiratory disease are not allowed to work, compliance with all sanitary and hygienic norms and standards, which are regulated by IHG and WHO policy, availability of rapid tests for coronavirus in the hotel, in case of illness of the tourist staying at the hotel, in case of symptoms of respiratory disease and / or fever, such person is subject to isolation in the room until the arrival of the ambulance called by the hotel staff; hotel facilities: information materials on the prevention of coronavirus; availability of a five-day supply of disinfectants in the hotel; restriction of current presence in the hotel for more than 10 people; introduction of online room booking; disinfection of rooms; tourists: disinfection of tourist's belongings when settling into the hotel, food delivery to the rooms, disposable tableware, no opportunity to visit conference rooms, fitness and spa centers of hotels. Proposed as one of the possible ways out of the hospitality industry out of the crisis, the creation of hybrid hotels or combo hotels and concept hostels as integration forms of enterprises in the hospitality industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.subjectіндустрія гостинностіuk
dc.subjectготельна сфераuk
dc.subjectготельuk
dc.subjectкомбо-готельuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.subjecttourism industryuk
dc.subjecthospitality industryuk
dc.subjecthotel industryuk
dc.subjecthoteluk
dc.subjectcombo hoteluk
dc.subjectCOVID-19 pandemicuk
dc.titleОрганізація роботи підприємств готельної сфери в умовах пандемії COVID-19uk
dc.title.alternativeOrganization of work of hotel enterprises in the conditions pandemic COVID-19uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorShatska, Zorina-
local.contributor.altauthorShevel, Anastasia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.sourceEfektyvna ekonomikauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.identifier.doi10.32702/2307-2105-2020.10.51uk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8249uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шацька_Шевель_Організація_роботи_підприємств.pdf305,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.