Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYevseitseva, Olena-
dc.contributor.authorKolesnyk, B.-
dc.date.accessioned2021-05-25T12:29:17Z-
dc.date.available2021-05-25T12:29:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationYevseitseva O. Diagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in Ukraine / O. Yevseitseva, B. Kolesnyk // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2020. – Svazek 6, 2 vydání. – P. 67-74.uk
dc.identifier.issn2533-4794 (Print)uk
dc.identifier.issn2533-4808 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17691-
dc.description.abstractThe subject of the study is the analysis of the marketing strategy of large and medium-sized companies in Ukraine and worldwide which operate in the telecommunications sector. The purpose of the study is to review and provide characteristics of the telecommunications industry in Ukraine. This paper defines the place and role of marketing segmentation in mobile communications and the Internet market. The characteristics of the mobile communications market in Ukraine are compiled and examples of structural market transformations worldwide are analyzed. The measures for the restructuring of the market are proposed. The results of the study lead to the following conclusions: a set of strategies for the effective development of market segmentation which can be applied in Ukraine is highlighted; possible measures for structural adjustment of the market are proposed.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectsegmentationuk
dc.subjectmobile communications marketuk
dc.subjectmass marketinguk
dc.subjectmobile virtual network operatoruk
dc.subjectdiffusion of innovationsuk
dc.subjectoligopolistic marketuk
dc.titleDiagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceEvropský časopis ekonomiky a managementuuk
local.sourceEuropean Journal of Economics and Managementuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.46340/eujem.2020.6.2.8uk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210520_302.pdf386,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.