Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄфременкова, Надія Андріївна-
dc.date.accessioned2021-05-28T13:46:37Z-
dc.date.available2021-05-28T13:46:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄфременкова Н. А. Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності / Н. А. Єфременкова // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2020. – № 3 (23). – С. 142-148.uk
dc.identifier.issn2411-5215uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17708-
dc.description.abstractУ статті визначено важливість пошуку в сучасному світі чинників підвищення ефективності бізнесу, зазначено роль дизайн-менеджменту як об’єднуючого елементу для дизайну, дизайн-мислення, бренд-менеджменту, технологій, конкурентних стратегій. Підкреслено первинність споживчих уподобань, врахування комплексу споживних властивостей у процесі створення продукту та досягнення успіху в бізнес-процесах. Зазначено важливий зв’язок орієнтованості структур бізнесу на людину та методу дизайн-мислення, який використовує логіку та емоції, поєднує в собі раціональний підхід та креативність, забезпечує інтуїтивний, імпровізаційний підхід до потреб людини. Підкреслено також тісний зв’язок дизайнерської діяльності з маркетингом та менеджментом у сфері просування товарів на ринку та досягнення успіху компаніями внаслідок співпраці. Зазначено необхідність підкріплення бренда, створеного дизайнерами, управлінською діяльністю.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается важность поиска в современном мире факторов повышения эффективности бизнеса, подчеркнута роль дизайн-менеджмента как объединяющего элемента для дизайна, дизайн-мышления, бренд-менеджмента, технологий, конкурентных стратегий. Подчеркнута первичность потребительских предпочтений, учет комплекса потребительский свойств в процессе создания продукта, и достижения успеха в бизнес-процессах. Рассматривается важная связь направленности структур бизнеса в сторону потребностей человека и метода дизайн-мышления, который использует логику и эмоции, объединяет в себе рациональный креативный подход, обеспечивает интуитивный, импровизационный подход к потребностям человека. Рассматривается также тесная связь дизайнерской деятельности с маркетингом и менеджментом в сфере продвижения товаров на рынке и достижения успеха компаниями в результате сотрудничества. Подчеркнута необходимость подкрепления бренда, созданного дизайнерами, управленческой деятельностью.uk
dc.description.abstractThe article covers the importance of search for factors to increase business efficiency, highlighted the role of design management as a uniting element for design, design thinking, brand management, technology, market strategies. Underlined originality of consumers’ preferences, considerations for complex of product qualities in the product development process in order to achieve successful business processes. Highlighted important link between business process orientation towards individuals and design thinking, taking into account logic and emotions, combination of rational approach and creativity, intuitive approach to define consumers demand. Also underlined close connection between design process and marketing, sales promotion and so, achieving overall company success. Clarified importance of management focus to support branding.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectдизайн-мисленняuk
dc.subjectдизайн-менеджментuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectспоживні властивостіuk
dc.subjectдизайн-мышлениеuk
dc.subjectпотребительские свойстваuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectdesign thinkinguk
dc.subjectdesign managementuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectproduct propertiesuk
dc.titleДизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeДизайн-менеджмент как инструмент повышения конкурентоспособностиuk
dc.title.alternativeDesign management as a method to increase competivenessuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЕфременкова, Надежда Андреевна-
local.contributor.altauthorIefremenkova, Nadiia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceПроблеми і перспективи економіки та управлінняuk
local.sourceProblems and Prospects of Economics and Managementuk
local.sourceProblemi ì perspektivi ekonomìki ta upravlìnnâuk
local.subject.facultyІнститут комп'ютерних технологій та дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра дизайну та гуманітарних дисциплінuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iefremenkova_N._Design_management.pdf272,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.