Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСафронова, О. О.-
dc.contributor.authorГрабовенко, Софія Юріївна-
dc.date.accessioned2021-07-02T16:08:31Z-
dc.date.available2021-07-02T16:08:31Z-
dc.date.issued2021-07-01-
dc.identifier.citationГрабовенко С. Ю. Дизайн-проєкт інтер’єру інклюзивного закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / С. Ю. Грабовенко ; наук. кер. О. О. Сафронова. – Київ : КНУТД, 2021. – 75 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17880-
dc.description.abstractУ дипломній роботі надані результати дослідження поняття інклюзивного закладу дошкільної освіти. Проаналізовано досвід створення освітнього середовища існуючих закладів такого типу за кордоном, рекомендації щодо створення концепції дизайну для дітей з особливими освітніми потребами та без них, норми України, які стосуються інклюзивних навчальних закладів. Отримані результати дослідження дозволили розробити концепцію дизайну, який забезпечує потреби всіх дітей. Виявлено, що основні ергономічні показники, які стосуються меблів та обладнання, не відрізняються для дітей з особливими освітніми потребами та без них. Запропонована кольорова гама та предметне наповнення простору, що забезпечують комфортне перебування у закладі всіх дітей, у відповідності до їх потреб.uk
dc.description.abstractВ дипломной работе представлены результаты исследования понятия инклюзивного заведения дошкольного образования. Проанализирован опыт создания образовательной среды существующих заведений такого типа за рубежом, рекомендациии по созданию концепции дизайна для детей с особыми образовательными потребностями и без них, нормы Украины, касающиеся инклюзивных учебных заведений. Полученные результаты исследования позволили разработать концепцию дизайна, обеспечивающего потребности всех детей. Выявлено, что основные эргономические показатели, касающихся мебели, не отличаются для детей с особыми образовательными потребностями и без них. Созданная цветовая гамма и предметное наполнение пространства является комфортным для всех детей и отвечает их потребностям.uk
dc.description.abstractThe thesis presents the results of research on the concept of inclusive preschool education. The experience of creating an educational environment of existing institutions of this type abroad, recommendations for creating a design concept for children with special educational needs, and without them, the norms of Ukraine relating to inclusive schools are analyzed. The results of the study allowed to develop a design concept that meets the needs of all children. It was found that the main ergonomic indicators related to furniture do not differ for children with special educational needs and without them. The created color scheme and subject filling of space is comfortable for all children, and meets their needs.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінклюзивний дитячий садокuk
dc.subjectресурсна кімнатаuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectуніверсальний дизайнuk
dc.subjectкоригуванняuk
dc.subjectвнутрішній простірuk
dc.subjectинклюзивный детский садuk
dc.subjectресурсная комнатаuk
dc.subjectразвитиеuk
dc.subjectуниверсальный дизайнuk
dc.subjectкорректировкиuk
dc.subjectвнутреннее пространствоuk
dc.subjectinclusive kindergartenuk
dc.subjectresource roomuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectuniversal designuk
dc.subjectadjustmentuk
dc.subjectinternal spaceuk
dc.titleДизайн-проєкт інтер’єру інклюзивного закладу дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeДизайн-проект интерьера инклюзивного заведения дошкольного образованияuk
dc.title.alternativeInterior design project for an inclusive preschooluk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorGrabovenko, Svitlana-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра дизайну інтер'єру і меблівuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДі2-17uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorSafronova, Olena-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Grabovenko_Safronova.pdf4,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.