Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17883
Назва: | Дизайн-проєкт інтер’єру закладу дошкільної освіти |
Інші назви: | Дизайн-проект интерьера заведения дошкольного образования Interior design project of preschool education institution |
Автори: | Сафронова, О. О. Івашина, Каріна Олександрівна |
Ключові слова: | ДБН санітарні норми дошкільна освіта функціонування розвиток дослідження дизайн-проєктування площа центр розвитку санитарные нормы дошкольное образование функционирование развитие исследования дизайн-проектирование площадь центр развития DBN sanitary norms preschool education functioning development research design area development center |
Дата публікації: | 1-лип-2021 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Івашина К. О. Дизайн-проєкт інтер’єру закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / К. О. Івашина ; наук. кер. О. О. Сафронова. – Київ : КНУТД, 2021. – 72 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі надано поняття закладу дошкільної освіти і визначено його типи. Проаналізовано необхідні вимоги та норми для створення інтер’єру такого закладу. Визначено, що функціональне зонування внутрішнього простору закладу повинно відповідати основним сценаріям освітньо-виховних і розвиваючих процесів. Проведено аналіз проєктування дошкільних закладів в Україні і за кордоном. На основі проведених досліджень, розроблено концепцію дизайну, в якому враховано умови психологічного і фізіологічного комфорту дитини. Сформовано технічне завдання і розроблено ескізний дизайн-проєкт такого закладу, якій будується у місті Дніпро. Здійснено підбір меблів, обладнання, освітлювальних приладів. Розроблено планувальні рішення основних приміщень, креслення деталей інтер’єру. В дипломной работе предоставлено понятие заведения дошкольного образования и определены его типы. Проанализированы необходимые требования и нормы для создания интерьера такого заведения. Определено, что функциональное зонирование внутреннего пространства заведения должно соответствовать основным сценариям образовательно-воспитательных и развивающих процессов. Проведен анализ проектирования дошкольных учреждений в Украине и за рубежом. На основе проведенных исследований разработана концепция дизайна, в которой учтены условия психологического и физического комфорта ребенка. Сформировано техническое задание и разработан эскизный дизайн-проект такого заведения, который строится в городе Днепр. Осуществлен подбор мебели, оборудования, осветительных приборов. Разработаны планировочные решения основных помещений, чертежи деталей интерьера. The thesis presents the concept of preschool education and defines its types. The necessary requirements and norms for creating the interior of such an institution are analyzed. It is determined that the functional zoning of the internal space of the institution should correspond to the main scenarios of educational and developmental processes. The analysis of designing of preschool institutions in Ukraine and abroad is carried out. On the basis of the conducted researches the concept of design in which conditions of psychological and physiological comfort of the child are considered is developed. A technical task has been formed and a sketch design project of such an institution, which is being built in the city of Dnipro, has been developed. Selection of furniture, equipment, lighting fixtures was carried out. Planning solutions for the main premises, drawings of interior details have been developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17883 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів |
Розташовується у зібраннях: | Бакалаврський рівень Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Diplom022_Ivashyna_Safronova.pdf | 6,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.