Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрасол, С. І.-
dc.contributor.authorЧупріна, Наталія-
dc.contributor.authorРевун, Олена-
dc.date.accessioned2021-07-06T12:11:30Z-
dc.date.available2021-07-06T12:11:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПрасол С. І.Лінійна перспектива в композиціях художніх творів / С. І. Прасол, Н. Чупріна, О. Ревун // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 71-74.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17913-
dc.description.abstractНадано результати дослідження використання лінійної перспективи художниками Раннього Ренесансу. Метою стало аналіз вибору композиційних рішень зображень на площині навколишнього світу таким, яким він видаються художнику. Малюнок і перспективні побудови є різними засобами відтворення. Побудова перспективних зображень завжди випливає суто з геометричних систем. У малюванні ж, навпаки, художник керується суб'єктивними оцінками і судженнями, звертаючись до геометричних схем лише як до допоміжного засобу, що сприяє правильній передачі композиції задуманих зображень.uk
dc.description.abstractThe results of a study of the use of linear perspective by artists of the Early Renaissance are presented. The aim was to analyze the choice of compositional solutions of images on the plane of the surrounding world as it appears to the artist. Drawing and perspective constructions are different means of reproduction. The construction of perspective images always follows purely from geometric systems. In painting, on the contrary, the artist is guided by subjective assessments and judgments, turning to geometric schemes only as an aid that promotes the correct transfer of the composition of the intended images.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectлінійна перспективаuk
dc.subjectточки збігуuk
dc.subjectлінія горизонтуuk
dc.subjectживописuk
dc.subjectкомпозиціяuk
dc.subjectlinear perspectiveuk
dc.subjectcoincidence pointsuk
dc.subjecthorizon lineuk
dc.subjectpaintinguk
dc.subjectcompositionuk
dc.titleЛінійна перспектива в композиціях художніх творівuk
dc.title.alternativeLinear perspective in the composition of the artistic workuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorPrasol, S.-
local.contributor.altauthorChuprina, N.-
local.contributor.altauthorRevun, O.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.identifier.doi10.30857/17913-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМистецтвознавчі та культурологічні чинники дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V1_P071-074.pdf783,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.