Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17919
Назва: Дизайн логотипу у формуванні образу харчової компанії
Інші назви: Logo design in the formation of the image of a food company
Автори: Головчанська, Є. О.
Мусієнко, В. О.
Расулова, Карина Євгенівна
Ключові слова: фірмовий стиль
логотип
рекламні носії
графічна фігура
corporate identity
logo
advertising media
graphic figure
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Расулова К. Є. Дизайн логотипу у формуванні образу харчової компанії / К. Є. Расулова ; наук. кер. Є. О. Головчанська, В. О. Мусієнко // Традиції та новації в дизайні : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, м. Луцьк, 14 травня 2021 року. – Т. 1. – Луцьк : Луцький НТУ, 2021. – С. 30-31.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу особливостей дизайну фірмового стилю розроблено візуальний новий образ харчової компанії "Гастроцех Фарш", зокрема логотип та рекламні носії. Обґрунтовано вибір форми, кольорографічного рішення та шрифтової композиції логотипу.
Based on the existing corporate style of the food company Gasyrotsekh Farsh, a visual new image of the company was developed, in particular a logo and advertising media. The choice of form, color scheme and font composition of the logo is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17919
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Традиції_та_новації_в_дизайні_ТОМ_1_31-32.pdfТези277,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.