Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлов, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-06-03T12:35:13Z-
dc.date.available2016-06-03T12:35:13Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПавлов В. В. Креативні технології в просуванні продукції легкої промисловості [Текст] / В. В. Павлов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 1 (95). - C. 88-97.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1793-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичне обґрунтування місця та порядку застосування креативних технологій у просуванні продукції легкої промисловості. Запропоновано тривимірну модель оцінки ефективності впровадження креативної ідеї щодо просування продукції легкої промисловості, що базується на оцінці результатів впровадження цих ідей за трьома критеріями: максимізації прибутку підприємства від застосування креативної ідеї щодо просування продукції; мінімізації витрат на просування продукції завдяки впровадженню креативної ідеї; збільшення числа покупців продукції внаслідок впровадження креативної ідеї щодо просування продукції. Кожен з восьми блоків даної моделі передбачає комбінацію певних рівнів означених критеріїв. Визначення відповідності креативних ідей щодо просування продукції конкретному блоку з даної моделі надає можливість оцінити ефективність впровадження цієї ідеї, а також порівняти ефективність впровадження креативних ідей щодо просування продукції легкої промисловості.uk
dc.description.abstractВ статье дано теоретическое обоснование места и порядка применения креативные технологий в продвижении продукции лёгкой промышленности. Предложена трёхмерная модель оценки эффективности внедрения креативной идеи продвижения продукции лёгкой промышленности, в основе которой лежит оценка результатов применения этих идей по трём критериям: максимизации прибыли предприятия от внедрения креативной идеи по продвижению продукции; минимизации затрат на продвижение продукции благодаря внедрению креативной идеи; увеличению количества покупателей продукции вследствие внедрения креативной идеи по продвижению продукции. Каждый из восьми блоков данной модели предполагает комбинацию определённых уровней данных критериев. Определение соответствия креативных идей по продвижению продукции конкретному блоку разработанной модели позволяет оценить эффективность внедрения этой идеи, а также сравнить эффективность внедрения креативных идей по продвижению продукции лёгкой промышленности.ru
dc.description.abstractThe article provides a theoretical framework for the place and procedure of creative technologies application in light industry products promotion and offers a three-dimensional model of evaluating the effectiveness of creative ideas implementation based on the performance appraisal of these ideas usage by three criteria: maximization of company profits from implementing creative ideas to promote products; minimization of costs on product promotion through the implementation of creative ideas; increasing the number of customers as a result of the implementation of creative ideas in product promotion. Each of the eight units of this model provides a combination of certain levels of the aforementioned criteria. Setting up the compliance of creative ideas in product promotion with a particular unit of this model allows to evaluate the effectiveness of the implementation of this idea, as well as to compare the overall efficiency of creative ideas in promoting light industry products.en
dc.languageuk
dc.subjectcreative technologyen
dc.subjectcreativityen
dc.subjectproduct promotionen
dc.subjectcreative ideasen
dc.subjectlight industryen
dc.subjectinnovative developmenten
dc.subjectinnovationsen
dc.subjectmodelen
dc.subjectкреативные технологииru
dc.subjectкреативностьru
dc.subjectпродвижение продукцииru
dc.subjectкреативные идеиru
dc.subjectлёгкая промышленностьru
dc.subjectинновационное развитиеru
dc.subjectпродвижение продукцииru
dc.subjectмодельru
dc.subjectинновацииru
dc.subjectкреативні технологіїuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectкреативні ідеїuk
dc.subjectінноваційний розвиток,uk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмодельuk
dc.titleКреативні технології в просуванні продукції легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPavlov, V. V.en
local.contributor.altauthorПавлов, В. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"uk
local.source.number№ 1 (95)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V95_P088-097.pdf239,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.