Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубукова, О. Ю.uk
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-06-03T12:35:13Z-
dc.date.available2016-06-03T12:35:13Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЧубукова О. Ю. Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхід [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 1 (95). - C. 98-104.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1794-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні проблеми маркетингу на основі застосування концептуального підходу. Наведено результати дослідження, які надають змогу здійснювати критику антинаукових поглядів щодо розвитку маркетингу в системі «ринок-споживач». Доведено взаємозв’язок основних елементів маркетингу, які утворюють системні зв’язки, спираючись на моделі маркетингу, асортимент продукції підприємств, сегментацію ринку, комунікації та системи мотивації.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены современные проблемы маркетинга на основе применения концептуального подхода. Приведены результаты исследования дают возможность осуществлять критику антинаучных взглядов на развитие маркетинга в системе «рынок-потребитель». Доказана взаимосвязь основных элементов маркетинга, которые образуют системные связи, опираясь на модели маркетинга, ассортимент продукции предприятий, сегментацию рынка, коммуникации и системы мотивации.ru
dc.description.abstractThe paper reveals the contemporary marketing problems within the framework of conceptual approach. The research findings allow for making criticism of anti-academic views on marketing development in the "market –consumer" system. A relationship of basic marketing elements which form systemic links basing on marketing models, product assortment of enterprises, market segmentation, communications and motivation system has been proved.en
dc.languageuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectconceptual approachen
dc.subjectmarketing modelsen
dc.subjectproduct assortmenten
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectmotivation systemen
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectконцептуальный подходru
dc.subjectмодели маркетингаru
dc.subjectтоварный ассортиментru
dc.subjectсегментация рынкаru
dc.subjectкоммуникацииru
dc.subjectсистемы мотивацииru
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконцептуальний підхідuk
dc.subjectмоделі маркетингуuk
dc.subjectтоварний асортиментuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectсистеми мотиваціїuk
dc.titleСучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorChubukova, O. Y.en
local.contributor.altauthorYarenko, А. V.en
local.contributor.altauthorЧубукова, О. Ю.ru
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"uk
local.source.number№ 1 (95)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V95_P098-104.pdf200,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.