Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарафонова, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-06-03T12:35:15Z-
dc.date.available2016-06-03T12:35:15Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГарафонова О. І. Теоретичні засади впровадження інформаційної логістики в туризмі [Текст] / О. І. Гарафонова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 1 (95). - C. 76-80.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1803-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність використання інформаційних т ехнологій в управлінні туристичними підприємствами. Досліджено особливості і визначено базові підходи до формування і розвитку концепції інформаційної логістики. Виокремлено загальні риси поняття системи інформаційних технологій в туризмі. Наголошено, що більшість підприємств України перебуває у фазі фрагментарної інформаційної логістики і доведено необхідність активного впровадження сучасного інформаційно-логістичного інструментарію в практику господарювання сучасних підприємств.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость использования информационных технологий в управлении туристическими предприятиями. Исследованы особенности и определены базовые подходы к формированию и развитию концепции информационной логистики. Выделены общие черты понятия системы информационных технологий в туризме. Отмечено, что большинство предприятий Украины находятся в фазе фрагментарной информационной логистики и доказана необходимость активного внедрения современного информационно-логистического инструментария в практику хозяйствования современных предприятий.ru
dc.description.abstractThis article grounds the need for information technology application in tourism enterprises management. The peculiarities and basic approaches to information logistics concept development are explored. The common features of information technology system in tourism are identified. The author argues that the majority of Ukrainian enterprises are in the phase of fragmented information logistics and demonstrates the need for proactive implementation of modern information and logistic toolkit into the contemporary business practice.en
dc.languageuk
dc.subjecttourism producten
dc.subjectinformation logisticsen
dc.subjectinformationen
dc.subjectqualityen
dc.subjectтуристический продуктru
dc.subjectинформационная логистикаru
dc.subjectинформацияru
dc.subjectкачествоru
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectінформаційна логістикаuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectякістьuk
dc.titleТеоретичні засади впровадження інформаційної логістики в туризміuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHarafonova, О. І.en
local.contributor.altauthorГарафонова, О. И.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"uk
local.source.number№ 1 (95)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V95_P076-080.pdf173,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.