Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, Наталія-
dc.contributor.authorГрошева, Анна-
dc.contributor.authorАнтонюженко, Анастасія-
dc.date.accessioned2021-07-18T20:40:04Z-
dc.date.available2021-07-18T20:40:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОстапенко Н. Соціальний плакат як культурно-ціннісний орієнтир / Н. Остапенко, А. Грошева, А. Антонюженко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 61-63.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18102-
dc.description.abstractСеред відомих засобів візуальної комунікації обрано соціальний плакат, як найбільш ефективний за формою впливу на суспільство. Визначено цільову аудиторію, а також місця і носії візуальної інформації. Обґрунтовано вибір фоторобіт з авторського творчого доробку із зображенням історичних пам’яток міста Києва. Висвітлено основні засоби художньої композиції, обрано типографіку та графічно представлено серію плакатів.uk
dc.description.abstractA social poster is selected among known means of visual communication, as most effective in the form of influence on society. The target audience, as well as places and media of visual information is determined. The choice of photographs from the author's creative work depicting the historical monuments of the city of Kyiv is substantiated. The main tools of the artistic composition are highlighted, the typography and graphically, a finished series of posters is selected.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectплакатне мистецтвоuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectсоціальний плакатuk
dc.subjectфотографіяuk
dc.subjectposter artuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectsocial posteruk
dc.subjectphotographyuk
dc.titleСоціальний плакат як культурно-ціннісний орієнтирuk
dc.title.alternativeSocial poster as a culturally valuable markuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorOstapenko, N.-
local.contributor.altauthorHrosheva, A.-
local.contributor.altauthorAntonyuzhenko, A.-
local.identifier.doi10.30857/18102-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P061-063.pdf583,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.