Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкляренко, Наталія-
dc.contributor.authorКолосніченко, Марина-
dc.date.accessioned2021-07-19T09:24:43Z-
dc.date.available2021-07-19T09:24:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСкляренко Н. Транспортна реклама як форма динамічної візуальної комунікації: рівні проєктування / Н. Скляренко, М. Колосніченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 87-90.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18109-
dc.description.abstractУ дослідженні розкрито сутність рівнів проєктування транспортної реклами як форми динамічної візуальної комунікації в умовах мінливого середовища. На основі системного підходу виділено предметно-просторовий, антропосоціальний та середовищний рівні візуальної комунікації. Охарактеризовано способи формування інтегрованих дизайн-систем на кожному з рівнів, що сприяють гармонізації взаємодії людини із зовнішньою рекламою, транспортом, природним та штучним середовищем.uk
dc.description.abstractThe study shows the essence of the levels of the design of the transit advertising in the conditions of the variable environment. We mean that the transit advertising is a form of the dynamic visual communication. The subject-spatial, anthroposocial and environmental levels of the visual communication were highlighted based on the system approach. The ways of forming of the integrated design-systems on each level provide the harmonization of communication of a human with outdoor advertising, transport, natural and artificial environment. We consider the dynamic visual communication is the process of increasing the perception efficiency due to the emotionality and immersion, which contribute to create of the new way of designing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдинамічна візуальна комунікаціяuk
dc.subjectтранспортна (транзитна) рекламаuk
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectдизайн-системаuk
dc.subjectdynamic visual communicationuk
dc.subjecttransport (transit) advertisinguk
dc.subjectenvironmentuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectdesign-systemuk
dc.titleТранспортна реклама як форма динамічної візуальної комунікації: рівні проєктуванняuk
dc.title.alternativeTransit advertising as a form of dynamic visual communication: the levels of the designuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorSkliarenko, N.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, M.-
local.identifier.doi10.30857/18109-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P087-090.pdf615,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.