Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18111
Назва: Дизайн соціальної реклами у професійній підготовці графічних дизайнерів
Інші назви: Design of social advertising in the professional training of graphic designers
Автори: Цідило, Ірина
Ключові слова: графічний дизайн
соціальна реклама
семіотично-дискурсивне моделювання
graphic design
social advertising
semiotic-discourse modeling
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Цідило І. Дизайн соціальної реклами у професійній підготовці графічних дизайнерів / І. Цідило // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 95-97.
Короткий огляд (реферат): Співставлені традиційна методика дизайн-проектування соціальної реклами у межах навчального курсу "Дизайн-проектування" у структурі підготовки графічних дизайнерів з методологією семіотично-дискурсивного моделювання; виявлено та порівняно отримані програмні результати практичного впровадження означених методик.
Affinity of the traditional method of design of social advertising within the framework of the training course "Design-designing" in the structure of training graphic designers with the methodology of semiotic-discourse modeling; the program results of practical implementation of these methods were identified and comparatively obtained.
DOI: 10.30857/18111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18111
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P095-097.pdf591,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.