Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18129
Назва: Рекламна фотографія
Інші назви: Advertising photography
Автори: Овчарек, Володимир
Штонда, Анна
Дякон, Ярослав
Потанін, Станіслав
Чернявський, Богдан
Ключові слова: реклама
фотографія
ілюстрації
advertising
photography
illustrations
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Рекламна фотографія / В. Овчарек, А. Штонда, Я. Дякон, С. Потанін, Б. Чернявський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 151-154.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто фотографію, як складову візуальної реклами та визначено її основні характеристики як частини рекламного проекту. Визначено та виокремлено мету фотографії в рекламі.
The photo as a component of visual advertising is considered, its main characteristics as a part of advertising are allocated, the purpose of a photo in advertising is allocated.
DOI: 10.30857/18129
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18129
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P151-154.pdf784,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.