Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролов, Іван-
dc.contributor.authorРеменєва, Т. В.-
dc.contributor.authorЯковлєв, Микола-
dc.contributor.authorШохиєн, Нуралі-
dc.contributor.authorКолосніченко, Марина-
dc.date.accessioned2021-07-22T14:47:14Z-
dc.date.available2021-07-22T14:47:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБрендинг на українському ринку модного одягу / І. Фролов, Т. В. Ременєва, М. Яковлєв, Н. Шохиєн, М. Колосніченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 361-364.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18189-
dc.description.abstractВиявлено особливості розробки бренду в індустрії моди; визначено теоретичні засади формування дизайнерських брендів у сфері моди. Проаналізовано роль і місце брендингу у сучасному суспільстві; представлено етапи створення та концепцію комплексної ідентифікації модного бренду. Удосконалено послідовність розробки брендів модного одягу та аксесуарів в умовах української модної індустрії. Зазначено, що бренд є своєрідним двигуном моди, охарактеризована складність просування українського модного продукту. Охарактеризовано цілі бренду як можливість орієнтації в асортименті модних товарів, надання покупцям переконливості в тому, що бренд пропонує найкраще, а також економічної доцільності при створенні авторських колекцій дизайнерів та просуванні української моди на світові ринки.uk
dc.description.abstractThe analysis and features of brand development in the fashion industry are given; the theoretical foundations of the formation of designer brands in the field of fashion are determined. The role and place of branding in modern society is analyzed; the stages of creating and the concept of comprehensive identification of a fashion brand are presented. The sequence of development of fashion clothing and accessories brands in the Ukrainian fashion industry has been improved. It is noted that the brand is a kind of fashion engine, and the complexity of promoting a Ukrainian fashion product is described. The brand's goals are described as an opportunity to navigate the range of fashion products, provide customers with confidence in what the brand offers the best, as well as economic feasibility in creating author's collections of designers and promoting Ukrainian fashion to world markets.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайн одягуuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectдизайнерський брендuk
dc.subjectбрендинг модної індустріїuk
dc.subjectбренд FROLOVuk
dc.subjectfashion designuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectdesigner branduk
dc.subjectbranding of the fashion industryuk
dc.subjectbrand FROLOVuk
dc.titleБрендинг на українському ринку модного одягуuk
dc.title.alternativeBranding on the Ukrainian fashion marketuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorFrolov, I.-
local.contributor.altauthorRemeneva, T.-
local.contributor.altauthorYakovlev, M.-
local.contributor.altauthorShokhien, N.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, M.-
local.identifier.doi10.30857/18189-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P361-364.pdf600,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.