Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, М. П.-
dc.date.accessioned2021-08-02T20:07:38Z-
dc.date.available2021-08-02T20:07:38Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.citationДенисенко М. П. Управління готельним бізнесом як складовою туристичної системи / М. П. Денисенко // Економіка та держава. – 2021. – № 1. – С. 17-23.uk
dc.identifier.issn2306-6806uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18303-
dc.description.abstractРозвиток туристичної системи, зважаючи на сукупність виконуваних соціально-економічних, геополітичних, культурних та інших функцій, є важливим державним завданням. Невід'ємною та потужною складовою туристичної системи став готельний бізнес. Наразі ці сектори економіки під впливом трансформаційних чинників зазнали значних змін, що потребують дослідження, вирішення, а також впровадження заходів щодо оптимізації та управління їх діяльністю. Метою статті є розроблення пропозицій щодо удосконалення управління готельним бізнесом як складовою туристичної системи детермінованого чинниками зовнішнього середовища. В роботі узагальнено фактори зовнішнього середовища, що впливають на систему управління суб'єктів готельного бізнесу: економічні, соціально-психологічні, геополітичні, екологічні, технологічні, культурні, медико-біологічні. Сукупність зазначених чинників здійснює потужний вплив на розвиток суб'єктів готельного бізнесу. На основі аналізу динаміки основних показників, які відображають стан розвитку готельного бізнесу України визначено та обгрунтовано детермінанти і причини волатильності результатів, а також існуючі проблеми у його розвитку. Удосконалення системи управління готельним бізнесом передбачає встановлення чіткої і конкретної мети діяльності, дієвих напрямів реалізації процесів управління та врахування базового інструментарію – принципів, функцій та методів. Запропоновано також шляхи стимулювання та підтримки системи управління суб'єктів готельного бізнесу: пряма та непряма державна підтримка, діяльність кластерних структур, використання засобів альтернативного фінансування, посилення власного інтернет-брендингу.uk
dc.description.abstractThe development of the tourist system, given the set of socio-economic, geopolitical, cultural and other functions performed, is an important state task. An integral and powerful component of the tourist system is the hotel business. Currently, these sectors of the economy under the influence of transformational factors have undergone significant changes that require research, solutions, as well as the implementation of measures to optimize their activities. The purpose of the article is to develop proposals for improving the management of the hotel business as part of the tourist system determined by environmental factors. The paper summarizes the environmental factors influencing the management of hotel business: economic, socio-psychological, geopolitical, environmental, technological, cultural, medical and biological. The combination of these factors has a powerful impact on the development of hotel businesses. Based on the analysis of the dynamics of the main indicators that reflect the state of development of the hotel business in Ukraine, the determinants and causes of volatility of results, as well as existing problems in its development are identified and substantiated. The main factors of changes in the management of hotel business development are geopolitical, related to the need to preserve the sovereignty and territorial integrity of Ukraine and the choice of its vector of development to European values; socio-economic in the context of the presence of inflationary processes, and on the other hand – the expansion of opportunities for citizens to travel; technological, innovative development of the hotel business and medical and biological, which are currently relevant due to the significant impact of the global pandemic COVIDZ19. Ways to stimulate and support the management system of hotel business entities are suggested. An important aspect is direct and indirect state support. Improving the hotel business management system involves establishing a clear and specific purpose, effective areas of management processes and taking into account the basic tools – principles, functions and methods. There are also activities that can be organized by the hotel business themselves with some support, including local authorities: the activities of cluster structures, the use of alternative funding, strengthening their own Internet branding.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристична системаuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectпандеміяuk
dc.subjectмультиплікативний ефектuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjecttourismuk
dc.subjecttourist systemuk
dc.subjecthotel businessuk
dc.subjectpandemicuk
dc.subjectmultiplier effectuk
dc.titleУправління готельним бізнесом як складовою туристичної системиuk
dc.title.alternativeManagement of hotel business as a component of the tourism systemuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDenysenko, M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та державаuk
local.sourceЭкономика и государствоuk
local.sourceEkonomika ta derzhavauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.identifier.doi10.32702/2306-6806.2021.1.17uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_2021_1_P017-023.pdf998,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.