Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDenysenko, Mykola-
dc.contributor.authorYurynets, Z.-
dc.date.accessioned2021-08-02T20:18:42Z-
dc.date.available2021-08-02T20:18:42Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationDenysenko M. Modern hotel management principles and methods for providing a quality product / M. Denysenko, Z. Yurynets // Економіка та держава. – 2021. – № 3. – С. 28-33.uk
dc.identifier.issn2306-6806uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18304-
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the forms of the hotel product and the main features of the hotel business. Modern economic changes in our country, which consist in the globalization of the economy, the use of new forms of government, increased international competition, have significantly affected the activities of the hotel industry. The crisis caused by the Covid-19 pandemic has a significant impact on the further development of the hotel industry. Accordingly, the aim and purpose of this article is to investigate modern forms of hotel product in terms of tangible and intangible services, key features of hotel business, as well as the principles and methods of managing of hotel business. The research is based on the following methods: analysis and generalization to identify the newest principles of management in the field of hotel business, to investigate modern forms of hotel product in terms of tangible and intangible service and features of hotel business, to form conclusions; synthesis, induction to build the conceptual scheme of hotel business management; schematic and graphic images for the visual display of the results of research and analytical data. The analysis of the newest principles of management in the field of hotel business is carried out. Such principles as economic efficiency, scientific substantiation, sustainability, systematization, normative-legal conformity, concreteness is substantiated. Features of hotel business are opened: satisfaction of consumers with the basic and additional services and a possibility of transformation of additional services into the main; costs of production, use of basic and additional services, their comparison with the results of the enterprise; high structure of the internal business system and significant dynamics of processes in it; mandatory development and variability of its criteria. A conceptual scheme of business management, which consists of six methods, has been developed. The main provisions can be adopted by local authorities of the economy, managers of hotel enterprises. The analysis is the basis for the formation of strategies and programs for development of hotel business, improving the competitiveness of hotel business. This analysis makes it possible to understand how principles of management, modern forms of hotel product and features of business determine functioning and future development of hotel business.uk
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню форм готельного продукту та основних особливостей готельного бізнесу. Сучасні економічні зміни в нашій країні, які полягають у глобалізації економіки, застосуванні нових форм управління, посиленні міжнародної конкуренції, суттєво вплинули на діяльність готельного господарства та й туристичної сфери загалом. Криза, спричинена пандемією Covid-19, має значний вплив на подальший розвиток готельного господарства. Відповідно, метою цієї статті є дослідження сучасних форм готельного продукту з точки зору матеріальних та нематеріальних послуг, ключових особливостей готельного бізнесу, а також принципів та методів управління готельним бізнесом. В основі дослідження лежать такі методи: аналіз та узагальнення для виявлення новітніх принципів управління у сфері готельного бізнесу, дослідження сучасних форм готельного продукту з точки зору матеріальних та нематеріальних послуг та особливостей готельного бізнесу, формування висновків; синтез, індукція для побудови концептуальної схеми управління готельним бізнесом; схематичні та графічні зображення для візуального відображення результатів досліджень та аналітичних даних. Проведено аналіз новітніх принципів управління в галузі готельного бізнесу. Обгрунтовано такі принципи, як економічна ефективність, наукове обгрунтування, стійкість, систематизація, нормативно-правова відповідність, конкретність. Розкриваються особливості готельного бізнесу: задоволення споживачів основними та додатковими послугами та можливість перетворення додаткових послуг в основні; витрати на виробництво, використання основних та додаткових послуг, їх порівняння з результатами діяльності підприємства; висока структура внутрішньої бізнес-системи та значна динаміка процесів у ній; обов'язкова розробка та мінливість його критеріїв. Розроблено концептуальну схему управління бізнесом, яка складається з шести методів. Основні положення можуть приймати місцеві органи економіки, менеджери готельних підприємств. Аналіз є основою для формування стратегій та програм розвитку готельного бізнесу, підвищення конкурентоспроможності готельного бізнесу. Цей аналіз дозволяє зрозуміти, як принципи управління, сучасні форми готельного продукту та особливості бізнесу визначають функціонування та майбутній розвиток готельного бізнесу.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjecthotel businessuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.titleModern hotel management principles and methods for providing a quality productuk
dc.title.alternativeСучасні принципи і методи управління готелями для створення якісного продуктуuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДенисенко, М. П.-
local.contributor.altauthorЮринець, З. В.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та державаuk
local.sourceЭкономика и государствоuk
local.sourceEkonomika ta derzhavauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.identifier.doi10.32702/2306-6806.2021.3.28uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_2021_3_P028-033.pdf241,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.