Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарафонова, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-06-06T07:53:44Z-
dc.date.available2016-06-06T07:53:44Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГарафонова О. І. Сучасний розвиток інтернет-маркетингу [Текст] / О. І. Гарафонова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 2 (97). - C. 96-102.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1832-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні особливості розвитку Інтернет-маркетингу в умовах інформаційного суспільства. Представлено узагальнення щодо використання Інтернет-маркетингу сучасними підприємствами, проведено аналіз позитивних та негативних аспектів його використання. Запропоновано можливі шляхи подальшого розвитку Інтернет-маркетингу та його застосування як практичного інструментарію в господарській діяльності.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные особенности развития Интернет-маркетинга в условиях информационного общества. Представлены обобщенные данные по использованию Интернет-маркетинга современными предприятиями, проведен анализ положительных и отрицательных аспектов его использования. Предложены возможные пути дальнейшего развития Интернет-маркетинга и его применения в качестве практического инструментария в хозяйственной деятельности.ru
dc.description.abstractThe article describes the key features of Internet marketing development within information society. Generalized data on the Internet marketing use by modern enterprises are presented, an analysis of the positive and negative aspects of its application is provided. Prospects for Internet marketing further development and its implementation as an instrument in a business practice are suggested.en
dc.languageuk
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectinformation environmenten
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectonline communicationsen
dc.subjectmarketing informationen
dc.subjectИнтернет-маркетингru
dc.subjectинформационная средаru
dc.subjectмаркетинговый инструментарийru
dc.subjectинтернет-коммуникацииru
dc.subjectмаркетинговая информацияru
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectінформаційне середовищеuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.subjectІнтернет-комунікаціїuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.titleСучасний розвиток інтернет-маркетингуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHarafonova, О. І.en
local.contributor.altauthorГарафонова, О. И.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"uk
local.source.number№ 2 (97)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V97_P096-102.pdf610,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.