Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБєлялов, Т. Е.-
dc.contributor.authorДемченко, Марія Андріївна-
dc.date.accessioned2021-09-03T22:21:10Z-
dc.date.available2021-09-03T22:21:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДемченко М. А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства [Елекронний ресурс] : реферат до дипломної магістерської роботи спеціальності 051 Економіка / М. А. Демченко ; наук. кер. Т. Е. Бєлялов ; рец. В. В. Костенець. - 2020. - 4 с.-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18400-
dc.languageuk-
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайну-
dc.subjectконкуренція-
dc.subjectконкурентоспроможність-
dc.subjectпідприємство-
dc.subjectфункції конкуренції-
dc.subjectконкурент-
dc.subjectконкурентні переваги-
dc.subjectконкурентоспроможні товари-
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства-
dc.typeРеферат-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайну-
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесу-
local.subject.method0-
local.diplom.targetУзагальнення теоретичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення моніторингу конкурентного середовища організації та пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства.-
local.diplom.objectПроцес моніторингу конкурентного середовища ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна".-
local.diplom.predmetОрганізаційно-функціональне, методичне та ресурсне забезпечення моніторингу конкурентного середовища ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна".-
local.diplom.methodРеалізація поставленої мети і завдань здійснювалася шляхом використання загальнонаукових і спеціальних методів наукового пізнання. При дослідженні застосовано діалектичний метод вивчення економічних явищ і процесів, їх взаємозв'язку і розвитку, а також системний підхід і ситуаційний аналіз. У процесі визначення рівня конкурентоспроможності підприємства використовувались аналітичні та графічні методи оцінки. Для оцінки конкурентної стратегії були застосовані методи економічного та статистичного аналізу. Для отримання аналітичної інформації опрацьовувалися дані фінансової та статистичної звітності. Для вирішення конкретних теоретичних і практичних завдань були використані наступні методи: структурно-логічний аналіз, індуктивно-дедуктивний метод, ситуаційний аналіз, структурно-функціональний підхід, методи наукової абстракції, теоретичних узагальнень, порівняння і систематизації, групування і класифікації, SWOT-аналіз, математико-статистичні методи. Теоретичною і методичною базою дослідження є класичні наукові положення вітчизняної та зарубіжної економічної думки у сфері питань управління факторами конкурентоспроможності підприємств. В якості інформаційної бази дослідження використані матеріали підручників, статей і тез провідних вітчизняних і зарубіжних вчених, публікації у друкованих та електронних економічних виданнях і першоджерела.-
local.diplom.okrМагістр-
local.diplom.speciality051 Економіка-
local.diplom.programМіжнародна економіка-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
m000093.docx23,18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.