Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHotra, V.en
dc.date.accessioned2021-09-08T10:19:27Z-
dc.date.available2021-09-08T10:19:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationHotra V. Information support for tourism and hotel business development = Інформаційна підтримка розвитку туризму та готельного бізнесу [Текст] / V. Hotra // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2021. - № 1 (155). - С. 15-21.uk
dc.identifier.issn2413-0117-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18438-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність удосконалення інформаційного забезпечення туристично-готельного бізнесу, що обумовлено на сьогодні, насамперед, потребою в таких інформаційно-методичних аспектах, як: оцінювання туристичних потоків; задоволення туристично-готельного попиту, відповідність споживчих потреб і пропозиції на ринку туристичних послуг; навантаження на інфраструктуру та оцінювання антропогенного впливу на навколишнє середовище; дослідження стану розвитку галузі та оцінювання її внеску в загальний обсяг валового внутрішнього продукту. Представлено методику дослідження туристично-готельного бізнесу, зокрема регіонального ринку туристичних послуг, яка ґрунтується на оцінюванні середовища ринкової діяльності, визначенні чинників ефективної роботи суб’єктів туризму та величини їх впливу на кінцеві економічні результати. Сутність цієї методики передбачає комплексний підхід щодо застосування теоретико-прикладних засад галузевого та територіального аналізу і має на меті формування провідних важелів регіональної туристичної політики. Визначено, що з огляду на нові ризики й виклики, для України на сучасному етапі необхідним є побудова конструктивної рекреаційно-туристичної політики. Залежно від рівня, на якому вона визначається й реалізується, можна виділити: державну, регіональну політику, а також політику окремих підприємств туристично-готельного бізнесу. Доцільним вбачається моделювання державної рекреаційної політики на засадах стратегічного планування, що відображається комплексним документом, який включає аналітичну і прогнозну інформацію, систему заходів і проєктів, передбачених для виконання учасниками ринку туристично-готельного бізнесу.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость совершенствования информационного обеспечения туристско-гостиничного бизнеса, что обусловлено сегодня, прежде всего, потребностями в таких информационно-методических аспектах, как: оценивание туристических потоков; удовлетворение туристско-гостиничного спроса, соответствие потребительских нужд и предложения на рынке туристических услуг; нагрузка на инфраструктуру и оценивание антропогенного воздействия на окружающую среду; исследование состояния развития отрасли и оценивание её вклада в общий объем валового внутреннего продукта. Представлена методика исследования туристско-гостиничного бизнеса, в частности регионального рынка туристических услуг, которая основывается на оценивании среды рыночной деятельности, определении факторов эффективной работы субъектов туризма и величины их влияния на конечные экономические результаты. Сущность этой методики предусматривает комплексный подход в применении теоретико-прикладных основ отраслевого и территориального анализа и преследует цель формирования ведущих рычагов региональной туристической политики. Определено, что с учётом новых рисков и вызовов, для Украины на современном этапе необходимо построение конструктивной рекреационно-туристической политики. В зависимости от уровня, на котором она определяется и реализуется, можно выделить: государственную, региональную политику, а также политику отдельных предприятий туристско-гостиничного бизнеса. Целесообразным является моделирование государственной рекреационной политики на основе стратегического планирования, которое отображается в комплексном документе, включающем аналитическую и прогнозную информацию, систему мероприятий и проектов, предусмотренных для выполнения участниками рынка туристско-гостиничного бизнеса.ru
dc.description.abstractThe article substantiates the need to enhance the information support for tourism and hotel business which is currently associated with a range of information and methodological issues, such as the assessment of tourist flows; tourism and hotel market satisfaction, congruence between customer needs and supply in the tourist services market; assessing load infrastructure as well as anthropogenic effects on the environment; study on the state of industry development and measuring of its contribution into the total gross domestic product. The paper presents a research methodology to explore tourism and hotel business settings, in particular the regional tourist services market, based on the market environment evaluation, identification of factors affecting tourism actors’ performance efficiency and estimation of their impact on final economic outcomes. The above methodology involves a comprehensive approach to the application of theoretical and applied principles of sectoral and territorial analysis and aims at building the regional tourism policy key drivers. It is argued that in the context of new risks and challenges, modern Ukraine should pursue a robust constructive recreational and tourism policy. Depending on the level at which the policy is defined and implemented, this study makes out government policy, regional policy, and the policy of individual tourism and hotel businesses. As an effective solution, the findings suggest modeling a government recreational policy based on strategic planning which translates into a comprehensive document that includes analytical information and business forecasting, as well as an action plan including a set of activities and projects to be implemented by market participants in the tourism and hotel sector.en
dc.languageen-
dc.subjectінформаційне забезпечення туристично-готельного бізнесуuk
dc.subjectрегіональна туристична політикаuk
dc.subjectтуристичний потенціалuk
dc.subjectринок туристичних послугuk
dc.subjectпринципи управління розвитком туристично-готельної індустріїuk
dc.subjectтуристично-готельний бізнесuk
dc.subjectинформационное обеспечение туристско-гостиничного бизнесаru
dc.subjectрегиональная туристическая политикаru
dc.subjectтуристический потенциалru
dc.subjectрынок туристических услугru
dc.subjectпринципы управления развитием туристко-гостиничной индустрииru
dc.subjectтуристско-гостиничный бизнесru
dc.subjectinformation support for tourism and hotel businessen
dc.subjectregional tourism policyen
dc.subjecttourism potentialen
dc.subjecttourist services marketen
dc.subjectprinciples of tourism and hotel industry development managementen
dc.subjecttourism and hotel businessen
dc.titleInformation support for tourism and hotel business developmenten
dc.title.alternativeІнформаційна підтримка розвитку туризму та готельного бізнесу-
dc.title.alternativeИнформационная поддержка развития туризма и гостиничного бизнеса-
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorГотра, В. В.uk
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 1 (155)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2021.1.2-
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V155_P015-021.pdf230,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.