Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБихова, О. М.uk
dc.date.accessioned2016-06-06T07:53:47Z-
dc.date.available2016-06-06T07:53:47Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБихова О. М. Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні [Текст] / О. М. Бихова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 2 (97). - C. 87-95.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1843-
dc.description.abstractУ статті висвітлено поняття соціального медіа маркетингу. Проаналізовано методи сегментації ринку послуг України, запропоновано авторський варіант сегментації. Проведено дослідження щодо вибору доцільних соціальних медіа каналів для просування послуг. Надано рекомендації щодо введення обраних каналів для певного споживчого сегмента.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыто понятие социального медиа маркетинга. Проанализированы методы сегментации рынка услуг Украины, предложен авторский вариант сегментации. Проведено исследование относительно выбора социальных медиа каналов для продвижения услуг. Даны рекомендации относительно применения выбранных каналов для определенного потребительского сегмента.ru
dc.description.abstractThe paper provides an interpretation of the social media marketing term. The methods of the Ukrainian services market segmentation are analyzed, Author’s version of market segmentation has been offered. A study on the selection of appropriate social media channels for services promotion has been accomplished. Recommendations are given with regard to the chosen channel application subject to a particular consumer segment.en
dc.languageuk
dc.subjectsocial media marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectInterneten
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectservices promotionen
dc.subjectсоциальный медиа маркетингru
dc.subjectсоциальные медиаru
dc.subjectИнтернетru
dc.subjectИнтернет-маркетингru
dc.subjectсоциальные сетиru
dc.subjectпродвижение услугru
dc.subjectсоціальний медіа маркетингuk
dc.subjectсоціальні медіаuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectпросування послугuk
dc.titleАдаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україніuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBykhova, О. М.en
local.contributor.altauthorБыхова, Е. М.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"uk
local.source.number№ 2 (97)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V97_P087-095.pdf942,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.