Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, А. В.uk
dc.contributor.authorШвець, І. В.uk
dc.contributor.authorАбизов, В. А.uk
dc.date.accessioned2021-09-08T10:37:47Z-
dc.date.available2021-09-08T10:37:47Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКулик А. В. Чинники формування та особливості типології вхідних груп вбудованих підприємств обслуговування [Текст] / А. В. Кулик, І. В. Швець, В. А. Абизов // Art and Design. - 2021. - № 2 (14). - С. 118-128.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18450-
dc.description.abstractМета – виявлення особливостей формування та типології вхідних груп вбудованих підприємств обслуговування. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових методів аналізу, синтезу, порівняльного аналізу, а також у формуванні класифікації за проблемою дослідження. Публікація розкриває узагальнений підхід до теоретичних напрацювань з питання класифікації вбудованих підприємств торгівлі та їх вхідних груп. Особливу увагу приділено чинникам формування вхідних груп вбудованих підприємств торгівлі, таких як: природно-кліматичні, екологічні, ергономічні, містобудівні, типологічні, функціонально-планувальні, архітектурно-просторові, конструктивно-технологічні, соціально-економічні, естетичні (стильові). Розглядаються характерні риси та широкий спектр класифікації вбудованих підприємств торгівлі, їх розвиток у взаємодії із розвитком ринку дизайну та маркетингу. Класифікація вбудованих підприємств торгівлі є внеском у формування цілісної картини теоретичних основ. Розуміння принципів формування вхідних груп напряму залежать від класифікації вбудованих підприємств торгівлі, таким чином має практичне значення для концептуалізації теоретичного базису сучасного дизайну та наукової проблематики, пов’язаної з дослідженням дизайну середовища.uk
dc.description.abstractЦель – выявление особенностей формирования и типологии входных групп встроенных предприятий обслуживания. Методология исследования заключается в применении общенаучных методов анализа, синтеза, сравнительного анализа, а также в формировании классификации по проблеме исследования. Публикация раскрывает обобщенный подход к теоретическим наработкам по вопросу классификации встроенных предприятий торговли и их входных групп. Особое внимание уделено факторам формирования входных групп встроенных предприятий торговли, таких как: природно-климатические, экологические, эргономические, градостроительные, типологические, функционально-планировочные, архитектурно-пространственные, конструктивно-технологические, социально-экономические, эстетические (стилевые). Рассматриваются характерные черты и широкий спектр классификации встроенных предприятий торговли, их развитие во взаимодействии с развитием рынка дизайна и маркетинга. Классификация встроенных предприятий торговли является вкладом в формирование целостной картины теоретических основ. Понимание принципов формирования входных групп напрямую зависят от классификации встроенных предприятий торговли, таким образом имеет практическое значение для концептуализации теоретического базиса современного дизайна и научной проблематики, связанной с исследованием дизайна среды.ru
dc.description.abstractTo identify the peculiarities of the formation and typology of incoming groups of built-in service enterprises. The methodology consists in the application of general scientific methods of analysis, synthesis, comparative analysis, as well as in the formation of classification according to the research problem. The publication reveals a generalized approach to theoretical developments on the classification of embedded trade enterprises and their incoming groups. Particular attention is paid to the factors of formation of incoming groups of built-in trade enterprises, such as: natural-climatic, ecological, ergonomic, urban, typological, functional-planning, architectural-spatial, structural-technological, socio-economic, aesthetic (stylistic). Characteristic features and a wide range of classification of the built-in enterprises of trade, their development of interaction with development of the market of design and marketing are considered. Classification of embedded trade enterprises is a contribution to the formation of a holistic picture of the theoretical foundations. Understanding the principles of formation of input groups directly depends on the classification of embedded trade enterprises, so it is of practical importance for the conceptualization of the theoretical basis of modern design and scientific issues related to the study of environmental design.en
dc.languageuk
dc.subjectвхідна групаuk
dc.subjectвбудоване підприємство торгівліuk
dc.subjectпідприємство торгівліuk
dc.subjectпідприємство обслуговуванняuk
dc.subjectтипологіяuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectтехнічне завданняuk
dc.subjectформотворчі факториuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectвходная группаru
dc.subjectвстроенное предприятие обслуживанияru
dc.subjectпредприятие торговлиru
dc.subjectтипологияru
dc.subjectклассификацияru
dc.subjectтехническое заданиеru
dc.subjectформообразующие факторыru
dc.subjectentrance groupen
dc.subjectbuilt-in service companyen
dc.subjectservice enterpriseen
dc.subjecttypologyen
dc.subjectclassificationen
dc.subjecttechnical tasken
dc.subjectformative factorsen
dc.subjectdesignen
dc.titleЧинники формування та особливості типології вхідних груп вбудованих підприємств обслуговуванняuk
dc.title.alternativeFactors of formation and special typology of input groups of built-in service companies
dc.title.alternativeФакторы формирования и особенности типологии входных групп встроенных предприятий обслуживания
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorШвец, И. В.ru
local.contributor.altauthorАбызов, В. А.ru
local.contributor.altauthorKulik, A. V.en
local.contributor.altauthorShvets, I. V.en
local.contributor.altauthorAbizov, V. A.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 2 (14)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2021.2.11
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2021_N2_P118-128.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.