Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОмельченко, Г. В.-
dc.contributor.authorРусінова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-09-28T13:10:07Z-
dc.date.available2021-09-28T13:10:07Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationРусінова В. В. Розробка корпоративного стилю та пакувальної продукції для дизайнерської студії одягу : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / В. В. Русінова ; наук. кер. Г. В. Омельченко ; рец. Г. М. Токар. – Київ : КНУТД, 2021. – 78 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18554-
dc.description.abstractУ дипломній бакалаврській роботі представлені результати дослідження короткої історії та визначення дизайну, графічного дизайну та пакувальної продукції. Досліджені особливості створення фірмового стилю та пакувань для промислового використання. Розглянуті правила створення елементів, які включаються в корпоративний стиль, їх сучасні тенденції, розглянуті аналоги фірмових стилів для студій дизайну і, як висновок, був створений комбінований графічний знак, що підтримує і нові віяння, і має свій особистий шарм та елегантність. Встановлено, що на даний момент більшість нових сучасних пакувань створюються з неекологічного пластику, що шкодить планеті, тому було обрано для дизайнерської студії одягу уникати цих матеріалів для пакувальної продукції. Створений вдосконалений варіант дизайн-проекту фірмового стилю для дизайнерської студії одягу, який дотримується всіх правил компонування форм та образів, і створення цікавих, креативних форм для пакувальної продукції, які підтримують екологію.uk
dc.description.abstractВ дипломной бакалаврской работе представлены результаты исследования короткой истории и определения дизайна, графического дизайна и упаковочной продукции. Исследованы особенности создания фирменного стиля и упаковки для промышленного использования. Рассмотрены правила создания элементов, включаемых в корпоративный стиль, их современные тенденции, рассмотрены аналоги фирменных стилей для студий дизайна и, как вывод, был создан комбинированный графический знак, который поддерживает и новые веяния, и имеет свой личный шарм и элегантность. Установлено, что на данный момент большинство новых современных упаковок создаются с неэкологического пластика, вредят планете, поэтому было выбрано для дизайнерской студии одежды избегать этих материалов для упаковочной продукции. Создан усовершенствованный вариант дизайн-проекта фирменного стиля для дизайнерской студии одежды, который придерживается всех правил компоновки форм и образов, и создание интересных, креативных форм для упаковочной продукции, поддерживающих экологию.uk
dc.description.abstractThesis presents the results of research of short history and definition of design, graphic design and packaging products. Features of creation of corporate style and packing’s for industrial use are investigated. The rules of creating elements that are included in the corporate style, their current trends, analogs of corporate styles for design studios, and as a conclusion a combined graphic sign was created, which supports new trends and has its own personal charm and elegance. It is established that at the moment most of the new modern packaging is made of non-environmentally friendly plastic, which harms the planet, so it was chosen, for a clothing design studio, to avoid these materials for packaging products. An improved version of the corporate identity design project for a clothing design studio has been created, which adheres to all the rules of composing shapes and images, and creating interesting, creative forms for packaging products that support the environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectкорпоративний стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectпакувальна продукціяuk
dc.subjectсувенірна продукціяuk
dc.subjectекологіяuk
dc.subjectстудія одягуuk
dc.subjectфирменный стильuk
dc.subjectкорпоративный стильuk
dc.subjectупаковочная продукцияuk
dc.subjectсувенирная продукцияuk
dc.subjectэкологияuk
dc.subjectстудия одеждыuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectpackaginguk
dc.subjectsouvenir productsuk
dc.subjectecologyuk
dc.subjectclothing studiouk
dc.titleРозробка корпоративного стилю та пакувальної продукції для дизайнерської студії одягуuk
dc.title.alternativeРазработка корпоративного стиля и упаковочной продукции для дизайнерской студии одеждыuk
dc.title.alternativeDevelopment of corporate style and packaging products for a clothing design studiouk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorRusinova, Vitalina-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДр5-17uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorOmelchenko, Hanna-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Rusinova_Omelchenko.pdf4,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.