Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : [136] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

В колекції представлено тези доповідей здобувачів вищої освіти та молодих учених.

На платформах конференції розглянуто інформаційні та маркетингові технології економічного зростання; роль університетських інкубаторів у розвитку молодіжного стартап-руху; проблеми та перспективи розвитку креативної економіки. Значну увагу приділено сучасним закономірностям управління та цифровій економіці; проблемам і перспективам розвитку фінансово-кредитної системи в умовах цифрової економіки; впливу сучасних тенденцій розвитку суспільства на організацію та методику бухгалтерського обліку та аудиту, а також проблемам забезпечення сталого розвитку туризму в умовах глобальних викликів.

Секції:
  1. Інформаційні та маркетингові технології економічного зростання
  2. Роль університетських інкубаторів у розвитку молодіжного стартап-руху
  3. Проблеми та перспективи розвитку креативної економіки
  4. Сучасні закономірності управління та цифрова економіка
  5. Фінансовий потенціал сталого розвитку економіки України
  6. Вплив сучасних тенденцій розвитку суспільства на організацію та методику бухгалтерського обліку і аудиту
  7. Проблеми забезпечення сталого розвитку туризму в умовах глобальних викликів

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 136 з 136
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Роль фінансової грамотності в житті сучасної людиниБичкова, В. В.; Шацька, Зорина Ярославівна
2021Дослідження поняття "підприємницький університет"Грех, А. С.
2021Аналіз діяльності закладів вищої освіти України з питань трансферу технологій та академічного підприємництваБєлялов, Т. Е.
2021Особливості та переваги інструментів інтернет-маркетингуЯкимчук, Д. В.; Довбуш, В. І.
2021Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуХмельницька, Л. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просуванняТхорук, Ю. С.; Біловодська, О. А.
2021Особливості використання маркетингу соціальних мереж компаніямиСябро, С. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Підвищення ефективності методів адаптаційного регулювання в умовах цифрової економікиСидоренко, М. А.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Запровадження стратегії SMMРізенко, П. Р.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості використання Decibel Insight для підвищення лояльності клієнтівПавлюк, К. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Удосконалення бізнес-процесів виробництва продукції підприємстваНаухацька, А. А.; Крахмальова, Н. А.
2021Сучасні закономірності аналізу ринку праці УкраїниМарченко, О. С.; Квіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2021Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережахЗбарживецька, В. Б.; Біловодська, О. А.
2021Бенчмаркінг як потужний інструмент конкурентоспроможності і підвищення ефективності бізнесуГалака, М. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Класифікація ризиків в купівельній поведінці споживачівБурліцька, О. П.
2021Інноваційні технології у сфері цифрового маркетингуБитик, О. Б.; Гутман, А. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 136 з 136
ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих учених (м. Київ, 25 березня 2021 року)