Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮркевич, Т. В.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2021-10-12T12:29:57Z-
dc.date.available2021-10-12T12:29:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЮркевич Т. В. User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктом / Т. В. Юркевич, О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 93-95.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18652-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleUser Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктомuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові стратегії реалізації цілей сталого розвитку в умовах впливу пандемії COVID-19uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER2021_P093-095.pdf146,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.