Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYezhova, Olga-
dc.contributor.authorPashkevich, Kalina-
dc.contributor.authorHapon, Anna-
dc.contributor.authorBailo, Kristina-
dc.date.accessioned2021-10-29T13:08:24Z-
dc.date.available2021-10-29T13:08:24Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationDesign of the corporate identity / O. Yezhova, K. Pashkevich, A. Hapon, K. Bailo // Тезисы докладов 54-й Международной научно-технической конференции преподавателей и студентов, г. Витебск, 28 апреля 2021 года. – Витебск : УО "Витебский государственный технологический университет", 2021. – С. 259-260.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18765-
dc.description.abstractBy brand style, the authors mean the combination of the visual elements, which creating the face of the company, make it an individual in the market of goods or services. Corporate identity is generally considered to be part of the trade mark, logo, trademark colors, font, and character. Taking into account the opinions of scholars and the personal experience of the authors, we shall highlight the main stages of the creating corporate identity.uk
dc.description.abstractПід фірмовим стилем бренду автори розуміють комбінацію візуальних елементів, які створюють обличчя компанії, роблять її індивідуальністю на ринку товарів чи послуг. Фірмовий стиль, як правило, складається з таких основних елементів, як торговельна марка, логотип, кольори торговельної марки, шрифт та символ. З урахуванням думок науковців та особистого досвіду авторів, виокремлено основні етапи створення фірмового стилю.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУчреждение образования "Витебский государственный технологический университет"uk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectvisual imageuk
dc.subjectstages of the creatinguk
dc.subjectlogouk
dc.subjecttrade markuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectвізуальне представленняuk
dc.subjectетапи дизайн-проєктуванняuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectторговельна маркаuk
dc.titleDesign of the corporate identityuk
dc.title.alternativeДизайн-проєктування фірмового стилюuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЄжова, Ольга Володимирівна-
local.contributor.altauthorПашкевич, Калина Лівіанівна-
local.contributor.altauthorГапон, Анна-
local.contributor.altauthorБайло, Кристина-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.conference.locationВитебскuk
local.conference.date2021-04-28-
local.conference.name54-ая Международная научно-техническая конференция преподавателей и студентовuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тезиYezhova_Pashkevich_Hapon_Bailo.pdf2,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.