Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМусієнко, В. О.-
dc.contributor.authorКононученко, І. С.-
dc.date.accessioned2021-11-11T13:01:13Z-
dc.date.available2021-11-11T13:01:13Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.citationКононученко І. С. Роль логотипу у формуванні візуального образу компанії брендового одягу : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / І. С. Кононученко ; наук. кер. В. О. Мусієнко. – Київ : КНУТД, 2021. – 68 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18864-
dc.description.abstractУ дипломній роботі надано результати розробки дизайну логотипу для вітчизняної компанії-виробника брендового спортивного одягу "Сила". Проаналізовано існуючі види жіночих та чоловічих брендів одягу. Отримані результати досліджень споживання потенційними клієнтами дали змогу створити продукцію бренду, яка позиціонується як вироби високого цінового сегменту. Назва бренду відповідає внутрішнім прагненням споживачів до лідерства в роботі та спорті, а також "виходу за рамки". Розроблений логотип бренду відображає стиль компанії та особливості характеру споживачів ‒ справжніх лідерів та новаторів, поціновувачів якісних та унікальних товарів і послуг. При цьому було забезпечено легкість прочитання логотипу та сприйняття для споживача.uk
dc.description.abstractВ дипломной работе предоставлены результаты разработки дизайна логотипа для отечественной компании-производителя брендовой спортивной одежды "Сила". Проанализированы существующие виды женских и мужских брендов одежды. Полученные результаты исследований потребления потенциальными клиентами позволили создать продукцию бренда, которая позиционируется как изделия высокого ценового сегмента. Название бренда соответствует внутренним стремлениям потребителей к лидерству в работе и спорте, а также "выхода за рамки". Разработанный логотип бренда отражает стиль компании и особенности характера потребителей – настоящих лидеров и новаторов, любителей качественных и уникальных товаров и услуг. При этом была обеспечена легкость прочтения логотипа и восприятия для потребителя.uk
dc.description.abstractThe thesis presents the results of logo design for a domestic company manufacturer of branded sportswear "Strength". Existing types of women's and men's clothing brands are analyzed. The obtained results of consumption research by potential customers allowed to create of the brand's products, which are positioned as products of the high price segment. The brand name corresponds to the inner desire of consumers for leadership in work and sports and "going beyond". The developed brand logo reflects the style of the company and the characteristics of consumers – true leaders and innovators, connoisseurs of quality, and unique products and services. This ensured ease of reading the logo and perception for the consumer.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectспортивний одягuk
dc.subjectголовний убірuk
dc.subjectпакуванняuk
dc.subjectсувенірна продукціяuk
dc.subjectкорпоративна формаuk
dc.subjectдизайн-проєктуванняuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectспортивная одеждаuk
dc.subjectголовной уборuk
dc.subjectупаковкаuk
dc.subjectсувенирная продукцияuk
dc.subjectкорпоративная формаuk
dc.subjectдизайн-проектированиеuk
dc.subjectкоррекцияuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectsportswearuk
dc.subjecthatuk
dc.subjectpackaginguk
dc.subjectsouvenir productsuk
dc.subjectcorporate uniformuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectcorrectionuk
dc.titleРоль логотипу у формуванні візуального образу компанії брендового одягуuk
dc.title.alternativeРоль логотипа в формировании визуального образа компании брендовой одеждыuk
dc.title.alternativeThe role of the logo in the formation of the visual image of the branded clothing companyuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorКононученко, Ирина Станиславовна-
local.contributor.altauthorKononuchenko, Iryna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗДр-17uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.specialityДизайнuk
local.contributor.altadvisorМусиенко, В. А.-
local.contributor.altadvisorMusiyenko, Volodymyr-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Kononuchenko_Musiyenko.pdf849,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.