Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18948
Назва: | Changes in the methodology of teaching foreign languages at higher educational institutions under current conditions |
Інші назви: | Mudancas na metodologia de ensino de lfnguas estrangeiras nas instituicdes de ensino superior em condicdes atuais Cambios en la metodologfa de la ensenanza de lenguas extranjeras en instituciones de educacion superior en las condiciones actuales |
Автори: | Chahrak, Nataliya Kosharna, Nataliya Nazarenko, Olena Terletska, Liubov Vovchasta, Nataliia |
Ключові слова: | higher educational institution (HEI) distance learning online learning educational programs (curricula) foreign languages методологія викладання іноземної мови |
Дата публікації: | тра-2021 |
Бібліографічний опис: | Changes in the methodology of teaching foreign languages at higher educational institutions under current conditions / N. Chahrak, N. Кosharna, O. Nazarenko, L. Terletska, N. Vovchasta // Laplage Em Revista. – 2021. – Vol.7, n. Extra A, Jan.-Apr. – P. 463-470. |
Source: | Laplage Em Revista |
Короткий огляд (реферат): | In 2020, the majority of higher educational institutions have faced global and unique problems that are particularly acute at the social, economic, scientific and educational level. The purpose of the academic paper is to consider the adoption and transfo rmation of the methodology of t eaching foreign languages at the HE Is and analyze how much has the interaction of students changed and how the capitalization of knowledge is carried out in the implementation of virtual and online education. The academic paper describes how new t eaching methods are introduced and implemented in quarantine conditions in the university education system. The basic methods of the investigation are as follows: the method of experiment, questionnaire and observation; the interdisciplinary nature of the research is also marked by the use of a combination of analytical methods. The hypothesis lies in the fact that the conditions of virtual distance education involve changes in the complex of methods and their technological adaptation. The scientific article contains the answers, challenges and practices used in the process of teaching fo reign languages in the space of university education. Розглянуто трансформації в методології викладання іноземної мови у закладах вищої освіти, враховуючи сучасний стан освітньої галузі, зокрема умови дистанційного навчання. |
DOI: | 10.24115/S2446-622020217Extra-A845p.463-470 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18948 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
ISSN: | 2446-6220 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
845-Texto_do_Artigo-1330-2-10-20210517.pdf | 3,61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.