Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахович, І. А.-
dc.date.accessioned2021-11-24T09:52:02Z-
dc.date.available2021-11-24T09:52:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМахович І. А. Використання концептуальних карт у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності старшокласників / І. А. Махович // Збірник наукових праць студентів та магістрантів факультету іноземної філології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – 2017. – Вип. 10. – С. 87-90.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18950-
dc.description.abstractУ статті дано опис використання концептуальних карт у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності на уроках англійської мови учнів старших класів.uk
dc.description.abstractUsing of Concept Mapping in the formation of senior students’ foreign language communicative competence at the English lessons is examined in the article.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk
dc.subjectконцептуальна картаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectforeign language communicative competenceuk
dc.subjectconcept mappinguk
dc.subjectmotivationuk
dc.titleВикористання концептуальних карт у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності старшокласниківuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceЗбірник наукових праць студентів та магістрантів факультету іноземної філології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнкаuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.