Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorЯценко, А. А.uk
dc.contributor.authorСиненко, П. О.uk
dc.date.accessioned2015-11-19T13:22:21Z-
dc.date.available2015-11-19T13:22:21Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationГеселева, Н. В. Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішень / Н. В. Геселева, А. А. Яценко, П. О. Синенко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (83) : Серія "Економічні науки". - C. 65-70.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/189-
dc.description.abstractДосліджено метод прийняття рішень, основа яких полягає у розвитку креативного, нестандартного мислення ОПР для досягнення кращих результатів. У статті розглядається метод нестандартного прийняття рішень на основі мозкового штурму, що дозволяє виявити, інтерпретувати і візуалізувати інформацію у формі, доступній для подальшої комунікації. Досліджено перспективи застосування дизайн-мислення в інноваційному підприємництві та для генерації бізнес-моделей.uk
dc.languageuk
dc.subjectDesign Thinkingen
dc.subjectdevelopment thinkingen
dc.subjectinnovative thinkingen
dc.subjectbrainstormingen
dc.subjectindividual decision maker (DM)en
dc.subjectdivergenceen
dc.subjectconvergenceen
dc.subjectDesign Thinkingru
dc.subjectразвитие мышленияru
dc.subjectноваторское мышлениеru
dc.subjectмозговой штурмru
dc.subjectлицо принимающее решение (ЛПР)ru
dc.subjectдивергенцияru
dc.subjectконвергенцияru
dc.subjectDesign Thinkinguk
dc.subjectрозвиток мисленняuk
dc.subjectноваторське мисленняuk
dc.subjectмозковий штурмuk
dc.subjectособа що приймає рішення (ОПР)uk
dc.subjectдивергенціяuk
dc.subjectконвергенціяuk
dc.titleDesign thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішеньuk
dc.title.alternativeDesign thinking: innovative approach to generation business models and decision-makingen
dc.title.alternativeDesign thinking: инновационный подход к генерации бизнес-моделей и процессов принятия решенийru
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHeseleva, N.en
local.contributor.altauthorYatsenko, A.en
local.contributor.altauthorSinenko, P.en
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorЯценко, А. А.ru
local.contributor.altauthorСиненко, П. А.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (83)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V83_P065-070.pdf276,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.