Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19050
Назва: Логотип як засіб формування образу косметичної компанії
Автори: Дергунова, О. О.
Токар, Г. М.
Луцкер, Т. В.
Ключові слова: логотип
дизайн
графіка
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Херсонський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Дергунова О. О. Логотип як засіб формування образу косметичної компанії / О. О. Дергунова, Г. М. Токар, Т. В. Луцкер // Стан і перспективи розвитку хімічної, харчової та парфумерно-косметичної галузей промисловості : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Херсон, 21 травня 2021 року. – Херсон : ХНТУ, 2021. – С. 26-28.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості дизайну логотипа як елементу фірмового стилю косметичної компанії. Узагальнено вимоги до логотипу при його створенні. Проведено аналіз фірмового стилю зарубіжного та українського ринку косметики. Описано етапи розробки сучасного впізнаваного та лаконічного логотипу та запропоновано його варіанти для бренду української косметичної компанії "VESNA".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19050
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Токар_Дергунова.pdf237,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.