Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19051
Назва: Особливості дизайн-рішення логотипу для упаковки органічної косметики
Автори: Тхорук, Ю. С.
Токар, Г. М.
Антонюженко, А. Ю.
Ключові слова: логотип
дизайн
графіка
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Херсонський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Тхорук Ю. С. Особливості дизайн-рішення логотипу для упаковки органічної косметики / Ю. С. Тхорук, Г. М. Токар, А. Ю. Антонюженко // Стан і перспективи розвитку хімічної, харчової та парфумерно-косметичної галузей промисловості : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Херсон, 21 травня 2021 року. – Херсон : ХНТУ, 2021. – С. 37-40.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу сучасних брендів органічної косметики висвітлено основні тренди та особливості застосування візуальних засобів у дизайні айдентики для косметологічних компаній з погляду маркетингового позиціонування та відображення особливостей продукції. Проведено ребрендинг логотипу бренду органічної косметики для волосся "LOMA".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19051
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Токар_Тхорук.pdf527,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.